krister461 Skrevet 24. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 har en hp xe3-maskin som jeg kjøpte på el-kjøp for litt over ett år siden(selvfølgelig med bare ett års garanti)... men...idag, mens den var i bruk, forsvant plutselig backlight'et(tror jeg da)...skjermen er nesten helt svart, men jeg ser at der er ting i bakgrunnen... er det noe jeg kan gjøre for å fikse dette? er det noen måte få hp til å skifte dette på uten at det koster en formue?!? vh krister Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 24. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 ringe HP-support er en god idé. men det er også ett hett tips å sjekke manualen, for å finne ut av hvordan du kan øke lysstyrken på skjermen... Stor sett er dette fn+"pilopp" Lenke til kommentar
geokri Skrevet 24. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 du har fortsatt reklamasjonsrett, skriv et brev som du adresserer til hewlett packard ( ikke elkjøp), der du henviser til kjøpsloven og at dette er et produkt som er ment å vare mer enn 2 år, og at du ber om at skjerm blir skiftet. Så tar du med deg pcen og brevet og kvitteringa di til elkjøp og er dem om å sende den inn på reklamasjon Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2003 takk for svar... etter en liten diskusjon med hp ble vi enige om at de skulle fikse dette gratis! håper resten av prosessen går like smertefritt! vh krister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå