Gjest rroever Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 har inntrykk av at både jeg og kjæresten har akkurat samme smak når det gjelder truser (til henne). vel det finnes mye bra etterhvert, men mange nettbutikker selger undertøy enten av dårlig kvalitet eller dårlig smak. det jeg er på jakt etter er pene, glinsende truser. Ikke for minimale og heller ikke for store. sånn midtimellom. gjerne litt "retro" bikini-style, men heller ikke for gammeldags utseende. nåja, dette ble vel kanskje kryptisk for noen og enhver. men for dem med samme interesse har vel til og med kommet hit? hvor kan man kjøpe slikt i dag? ja, bortsett fra på lokale butikker da. lokale butikker er utelukket for min del ettersom jeg er kjent over hele byen her. nettbutikktips, med andre ord? Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Du mener sånn som dette ? Fin moderne truse EDit: beklager hehe, var litt seint på natta, har null peiling på slikt Endret 13. september 2008 av AllColor Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) www.superkul.no ? Endret 13. september 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 http://www.victoriassecret.com/ her har de alt. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Siden laster ikke herfifra mushi (jobb), men er ikke Victoria Secret veldig dyrt? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Du mener sånn som dette ? Fin moderne truse EDit: beklager hehe, var litt seint på natta, har null peiling på slikt Du, den er grei. Fasongen er helt ok egentlig, men materialet må det skinne av! Glinsende. Så det må ikke være bomull eller lycra-bomullstoffer i den. Lenke til kommentar
Gjest rroever Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 www.superkul.no ? Nei, dama var dritfin, ikke noe med det å gjøre! Men string begynner å bli gammeldags for vår del. Søker en truse som dekker til litt av rumpeballene hennes. De er pene, så noe glinsende og tettsittende på til! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Nå sitter jeg på jobb, men er ferdig om en halv time, da kan jeg sikkert finne frem noe til deg. Skjønner hva du mener og er enig i at det er sexy! Lenke til kommentar
Gjest rroever Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 http://www.victoriassecret.com/ her har de alt. Ja, du har faktisk rett. Innrømmer at jeg var skeptisk til VS, fordi jeg har sett så mye undertøy som jeg ikke liker derfra! Allerede på andre side skiftet jeg fort mening! Hvordan er det å bestille derfra? Toll, returrett, moms, leveringstid etc...? Lenke til kommentar
Gjest rroever Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Nå sitter jeg på jobb, men er ferdig om en halv time, da kan jeg sikkert finne frem noe til deg. Skjønner hva du mener og er enig i at det er sexy! Tusen takk! Fiskegarn er ikke sexy. Derimot er nakne damer helt okay. Men det LILLE EKSTRA som skjuler skjønnheten... er viktig for meg. Og det virker som du er av samme oppfatning. Lenke til kommentar
Xaser Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 I'm just gona leave this here... Agent Provocateur Lenke til kommentar
Anarkist Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg har lenge hatt ønske om å knulle ei dame mens hun har på trusa, det eneste jeg ville ha gjort var å bare dra trusa til side slik at musen ble naken også hadde jeg bare kjørt på med penisen min. Lenke til kommentar
Drix1 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Agent Provocateur har mye bra, og det har Victorias Secret også. Det er en grunn til at de er så velkjent som de er. Det er litt dyrt, men kvaliteten er upåklagelig, både på passform og ellers.. Ellers hadde det vært moro å se hva som kan dukke opp i den tråden her. Litt retro sexy med lavt kutt høres bra ut. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Legger vi til moms og klestoll og postens fortollingsgebyr til prisene fra Victoria secret? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Legger vi til moms og klestoll og postens fortollingsgebyr til prisene fra Victoria secret? Hvis du bestiller for under 200 kroner så vil du ikke få moms eller toll. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Truser ja... Det var det ja... Fy faen så mye lekkert det er der ute... Men så er jeg en undertøysfetisjist da. Jeg elsker lekkert undertøy! Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Legger vi til moms og klestoll og postens fortollingsgebyr til prisene fra Victoria secret? Hvis du bestiller for under 200 kroner så vil du ikke få moms eller toll. Og for kjøp under 1000,- kan man fikse fortolling på internett selv. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Minste fraktprisen var ganske høy, så å bestille for under 500 er egentlig uaktuelt derfra. Er det 10% toll på klær, og hvor høyt er fortollingsgebyret? Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Er det 10% toll på klær, og hvor høyt er fortollingsgebyret? Ringte tollvesenet tidligere i uka, og han jeg pratet med mente det var vanlig med ca 200,-. Synes det høres mye ut. Endret 20. september 2008 av twisted_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg