Svinks Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Nå så jeg nettopp TV-reklame fra RiksTV for PVR-en fra Grundig. Hujja! En sjekk på Elkjøps nettsider viser at de har den i nettbutikken, men ikke i noen av de fysiske butikkene jeg sjekket. Men den kommer vel inn døra når som helst. Pris 3995. Expert: Ikke mulig å bestille på nett, kontakt butikk, pris 4499. Siba: Kan bestilles for umiddelbar levering, 2995 med Rikspakke, 3995 uten. MPX: Forventet inn 16.9, pris hele 5495! Endret 13. september 2008 av Svinks Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg har såvidt prøvd den litt og det ser veldig bra ut. Menyer er omtrent som på de enklere boksene til Grundig men med litt pyntet grafikk. PVR-delen er fin og logisk å bruke, men EPG-en på Gets PVR (som jeg er vant til å bruke) er litt mer oversiktlig. Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Er enig med Mr. D. Kjøpe min på Siba på lørdag, er veldig fornøyd med den. For interreserte, har jeg lagt ut bilder og en YouTube video av menyene på PVRen på bloggen min. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Elkjøps fysiske butikker fikk levert i dag . Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Noen som vet prisen i butikkene til Elkjøp med abonnement? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 2995,- om du ikke har rikspakken fra før. Dyrere om du skal ha abo nr 2. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 2995,- om du ikke har rikspakken fra før. Dyrere om du skal ha abo nr 2. Får man samme pris dersom man har rikspakke uten bindingstid, enten fordi man har kjøpt basisdekoder til full pris eller bindingstiden er utgått, og skriver under på 12 mnd bindingstid når man kjøper PVR? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Skulle spesifisert meg klarere, 2995,- ved tegning av rikspakken hovedabo med tolv måneder bindingstid. Så har du rikspakke uten binding er det bare å tegne binding . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå