Coffey Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 ALLE SPØRSMÅL OM IPHONE TAR DU HER Denne tråden derimot er bare for anmeldelser av applikasjoner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Programmer (none Jailbreak'ed) PhotoSwap Genialt enkel, men morro bilde bytte prog. ta en bilde, send til en random person i verden og få tilbake et radom bilde. Terningkast: 5 Simplify Stream musikk over Wifi/3g fra Pc`en din hjemme. Terningkast: 6 Jaadu Styr pc`en din med Iphone/iTouch hele skrivebordet eller bare mus, funker knall som "fjernkontroll" til mediacenter pc. Terningkast: 5 LOLCats De som vet hva LOLcats er, må bare ha dette programmet! Terningkast: 4 TV.nu Se hva som er på TV, mange kanaler, du kan velge hvilke som vises oppdateres over wifi/3g Terningkast: 4 ShoZu Ta bilder med iPhone, last opp til Photobucket eller andre tjenester Terningkast: 5 Speed Dial 1 ett trykks opprigning til din kjære eller bestevenn. Terningkast: 4 Spill (none Jailbreak'ed) Aurora Feint Break Classic Shanghai Cowabunga Crash Landing Dactyl Hanoi OmNom Lumen reMovem PapiRiver PapiJump Endret 28. september 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 iWallpaper For å laste ned wallpapers via iPhone WeekNumber Kjekt for å finne ut hvilken uke man er i Begge finnes i AppStore Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) PapiJump. Gratis morsomt spill. Karakter 3+ Ibeer. Utrolig dårlig. koster 17kroner og funker nesten ikke. Eneste som er bra er at den har lyder. Noe som ikke gratis versonen har Karakter 1+ Endret 29. september 2008 av Henry9 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Oppdaterte første post.. copy / paste litt:) Lenke til kommentar
chberge Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Finnes det en app som kan skru av den automatiske språkkorreksjonen i SMS og mailer? Dødsirriterende når man hele tiden bytter mellom forskjellige språk i SMS-ene. Jeg kom over et program i Cydia i går som fikser akkurat dette. Husker desverre ikke hva det heter, men med litt leting finner du det nok =) (Har ikke prøvd det selv, så om det virker kan jeg ikke si noe på!) Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Her er noen av mine favoritt programmer: Fra Cydia: SwirlyMMS Et velfungerende MMS program for iPhone. Pris: 8 dollar. Demo-perioden på 14 dager gir deg fullversjon-funksjonalitet. Nettside: http://www.swirlyspace.com/iphone/apps/mms/ Terningkast: 5 PdaNet Et praktisk program som gjør at du kan bruke iPhonens mobildatanettverk på laptopen din, der du ikke har internett. Det vil si at du kan surfe, sende mail osv. på dataen selv om du ikke er i nærheten av nettilgang. Veldig praktisk på hytta etc. Pris: Gratis Nettside: http://junefabrics.com/iphone/index.php Terningkast: 6 MobileCast Lar deg laste ned podcaster direkte ned til iPhonen. Greit når du er på farten og ikke har mulighet til å synke med iTunes. Pris: Gratis Nettside: http://web.mac.com/matthew.t.smith/Site/Mo...MobileCast.html Terningkast: 5 Fra App Store: iScores Resultat service på din iPhone. Dette programmet gir deg resultater fra mange forskjellige idretter. Men mest interessant er for mange fotball-delen. Programmet er enkelt og greit, og gjør akkurat det man kan kreve av et resultatservice-program. Pris: 29 kr. Nettside: http://www.polleo.no/ Terningkast: 5 Tuner Legg inn dine egne radiolinker og få kanaler som NRK P3, Radio Norge og NRK Alltid Radioresepsjonen direkte på iPhonen. Radiokanalene kan streames over 3g, wifi eller edge. Pris: 35 kr. Nettside: - Terningkast: 4 AirSharing Gjør din iPhone til en ekstern harddisk. Filene overføres over wifi, du trenger altså ingen tilkobling med ledning. Praktisk og greit. Pris: 39 kr. Nettside: http://www.avatron.com/products/ Terningkast: 4 nWeather En vær-applikasjon som er mye mer nøyaktig enn den innebygde fra Apple. Værdataene er levert fra yr.no. Programmet husker også innlastede værmeldinger over en hvis periode, slik at du ikke trenger å være tilkoblet hele tiden. Pris: Gratis Nettside: http://www.polleo.no/ Terningkast: 6 Mobile Fotos Programmet gir deg full oversikt over din flickr-konto. Du kan også søke igjennom andres bilder og laste opp egne bilder tatt med iPhonen, opp til din flickr-konto. Pris: 17 kr. Nettside: http://xk72.com/mobilefotos/ Terningkast: 5 Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 KeyVib: Noen som har hatt/testet en LG ku990 her? vel, dette programmet gjør slik at telefonen vibrerer når for hver gang du trykker på en "tast" menst du taster et telefon nr eller ei melding. veldig behagelig og enkelt. eneste negative er at vist du skrur av taste lyden forsvinner også vibreringen. Mener da at litt av poenget forsvinner Lastet fra installer. Terningkast: får en 4'er selv om jeg ikke er helt fornøyd. Hvilke source på jeg skrive inn? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Icopter: Et morsomt spill som man enkelt kan ta fram og spille i 30sek så slå av igjen. Ingen handling. Handler bare om å få et helikopter så langt som mulig uten å treffe på hindringene du møter. karakter: 4 Pris: 6kr Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Itranslate: Veldig enkelt program som oversetter språk. bygd på google translate Blir selvfølgelig ikke helt riktlig oversatt, men det gir resultater. Karakter: 5 Pris:Gratis Tuner: Veldig bra radio program som inneholder mange 1000 musikk kanaler. Vedlig brukervennlig og funker som det skal. Karakter: 5 Pris:35kr Raske tips: - Newsdesk: Laget av selveste Martin Sivertsen og funker fett. Pris: Free - BeejiveIM: Beste msn programmet. Koster nok mer enn de fleste er villig til å betale. Koster nesten 90kroner. Spill: Asphalt4, Crash Kart, Monkey ball, Spore, Motoracer, Band, Star wars, Tetris, Hero of Sparta, RS 09 og Touchgrind er bra spill. Hero of sparta Er nok det beste spillet til Iphone. Fin grafikk og bra historie. prisen er på 55kroner, men er helt klart verdt pengene. Karakter: 6 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 14. desember 2008 av Henry9 Lenke til kommentar
iKristian Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Brothers in Arms ( Hour of Heroes ) god app, hvis du liker krigsspill terningkast 6 Endret 31. juli 2009 av iKristian Lenke til kommentar
insentum Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hero of Sparta Beste spillet jeg har. Du er i en slags middelalderverden med uhyrer og skapninger som prøver å drepe deg. Er nå noen måneder siden jeg sist spilte gjennom det, men er absolutt verdt 11 kr. Storkoste meg med det i sommer. Tar noen timer å klare det, veldig lettstyrt og bra story. Karakter: 6+ Tetris Er jo alltid en slager, men ikke verdt 17 kr. Karakter: 5 iShoot Meget bra tanks-spill. Gjelder å ødelegge de andre tanksene. Man kan bygge på våpnene og gjøre dem bedre og mer ødeleggende samt bestemme pris og hvilken lyd som skal komme ved utskytning/explosjon. Verdt de 11 kr det koster for underholdning i lengere tid. Karakter: 5+ Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Battleship 17 kr. Dette spillet er EA's versjon av det klassiske Krigsskip. Du har mulighet til å velge mellom classic, salvo og supervåpen modes. Veldig underholdende syns jeg. Tror det har multiplayer og. 5/6. Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Vet ikke om det er nevnt, men jeg digger DoodleJump. Det er på en måte PapiJump med ekstrautstyr Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Jeg fant et annet (lite) forum der jeg har laget en tråd om det samme som her. HER er linken til siden som har forumet og HER er link til tråden. Og ja, jeg vet den er kort, forumet har få brukere. Synd egentlig, for den har virkerlig potensiale for de som er interessert! PS: Til dere som kommer med dumme kommentarer som "dette er bare reklame" og "slutt å reklamer for andre forumer" så tenkte jeg bare å vise den til de som er interessert. Om du har problemer med at jeg skriver det her, ja så dropp å gå inn på linken. Endret 25. april 2010 av Thomhess Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå