Gå til innhold

Videreføring av telenor abb. hjelp!

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om hvis jeg har videreført telenor abb. mitt for å kjøpe en mobil tidligere, (s55) om jeg da er bundet til abb. i 12 mnd?

Det har seg slik at jeg for 2 mnd. siden kjøpte en s55 på mobildata ved å videreføre mitt telenor skala abb. for da fikk jeg den billigere, men nå har jeg tenkt å skifte til netcom, men jeg lurer på om jeg er "bundet" til skala abb. mitt?

Kunne ikke finne noe om hvor det stod på telenor.no

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på om hvis jeg har videreført telenor abb. mitt for å kjøpe en mobil tidligere, (s55) om jeg da er bundet til abb. i 12 mnd?

Det har seg slik at jeg for 2 mnd. siden kjøpte en s55 på mobildata ved å videreføre mitt telenor skala abb. for da fikk jeg den billigere, men nå har jeg tenkt å skifte til netcom, men jeg lurer på om jeg er "bundet" til skala abb. mitt?  

Takk på forhånd!

Spør i f.eks telebutikken etter hjelp!!! :yes:

Lenke til kommentar

Takk på forhånd!

Dette er jo san som ALLE burde vist, men noen klarer ikke tenke så langt!!! :lol:

Jeg skjønner ikke problemet, det tror jeg ikke noen andre gjør og!!! :D Kan det hende det er LITT lettere og bare spørre i en butikk!!! :yes:

Lenke til kommentar

Mobil eksperten: Unødvendig innlegg der... Dessuten hvet alle at det går ann å spør i butikk altså... alle bør i alle fall vite det i og med at det er der man kjøper mobilene.

anyway - du er bundet til abonnementet ditt i 12 mnd. fra den dato du først fikk det abonnementet (uavhengig av hvor mange mobil du har hatt på dette abonnementet) Det er jeg ganske sikker på..

håper det hjalp - [parodi]men hvis ikke så går det jo an å spør på telebutikken...[/parodi]

Lenke til kommentar

Takk på forhånd!

Dette er jo san som ALLE burde vist, men noen klarer ikke tenke så langt!!! :lol:

Jeg skjønner ikke problemet, det tror jeg ikke noen andre gjør og!!! :D Kan det hende det er LITT lettere og bare spørre i en butikk!!! :yes:

Tror du butikkene er åpne nå?

Lenke til kommentar

Mobil eksperten: hvorfor lager du to innlegg etter hverandre hele tiden?åja - du klarer ikke å quote to ting i samme innlegg (lol) :lol:

Her er en kort innføring...

1. Først siterer du det ene du har tenkt å sitere og gjør dette på vanlig måte.

2. Så har du to muligheter:

- åpne ett nytt internett vindu, siter, det andre du vil sitere, kopier inn i den andre svarboksen..

eller

- trykk på "quote" på oppgave linjen, skriv navnet i hermetein ("cnil") og kopier inn siteringen... trykk på "quote*" på oppgave linjen og vips... du har det...

Håper dette hjalp deg godt. Og så slepper vi å se flere doble meldinger rett etter hverandre...

Lenke til kommentar
Mobil eksperten: Unødvendig innlegg der... Dessuten hvet alle at det går ann å spør i butikk altså... alle bør i alle fall vite det i og med at det er der man kjøper mobilene.

anyway - du er bundet til abonnementet ditt i 12 mnd. fra den dato du først fikk det abonnementet (uavhengig av hvor mange mobil du har hatt på dette abonnementet) Det er jeg ganske sikker på..  

håper det hjalp - [parodi]men hvis ikke så går det jo an å spør på telebutikken...[/parodi]

Så ikke innlegget før nå, men takk for svar!

Det var det jeg selv trodde også.

Når jeg skaffet meg telenor skala skaffet jeg meg det uten å kjøpe mobil med bindingstid.

Lenke til kommentar

Det er feil tror jeg. Det han prater om her (om jeg ikke tar helt feil) er videreføring av abb. Telenor har nemlig lenge tilbydd at man kan etter at bindingstiden er utløpt kjøpe en ny telefon og få rabatt dersom man binder seg for utterligere ett år. Og svaret er da ja. Telefonen din er bunded for nye 12 måneder.

Det er dette du har gjort slik det høres ut for meg. Spørsmålet blir da, fikk du telefonen billigere enn om du hadde kjøpt den uten abb.? Dersom du gjorde det er jeg redd du har bundet deg for ytterligere 12 måneder.

Enkelste måte å løse dette på er å drite i å gå i butikken ;-) og sende en mail (eller ringe) til kundeservice og be dem sjekke om det er bindingstid på abb. eller ikke...

Lenke til kommentar

Det er feil tror jeg. Det han prater om her (om jeg ikke tar helt feil) er videreføring av abb. Telenor har nemlig lenge tilbydd at man kan etter at bindingstiden er utløpt kjøpe en ny telefon og få rabatt dersom man binder seg for utterligere ett år. Og svaret er da ja. Telefonen din er bunded for nye 12 måneder.

Det er dette du har gjort slik det høres ut for meg. Spørsmålet blir da, fikk du telefonen billigere enn om du hadde kjøpt den uten abb.? Dersom du gjorde det er jeg redd du har bundet deg for ytterligere 12 måneder.

Enkelste måte å løse dette på er å drite i å gå i butikken ;-) og sende en mail (eller ringe) til kundeservice og be dem sjekke om det er bindingstid på abb. eller ikke...

Nei, det du sier er feil.

Jeg har allerede skiftet til netcom, og jeg ringte dessuten til mobildata og spurte.

Man blir ikke bundet ved videreføring av telenor abb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...