Zhyl0 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hmm, merkelig request, men men. Vet noen.. du, ja du ja, om det finnes et program som lar deg tegne et bilde ved å ta over musa di. (eks, laster inn bilde, så jobber musa som en slags printer, og tenger det i paint feks) Hadde vært arti å bruke dette i messenger, da jeg ville kunne sende helt ville presiste tegninger til intetanene folk. Win til de som vet noe. Lenke til kommentar
Zhyl0 Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 3-dagers bump'n. Lenke til kommentar
emero Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 tror dette er et tegn på at ingen vet om noe slikt, og at videre bumping er totalt unødvendig. personlig tror jeg ikke noe slikt engang eksisterer. Lenke til kommentar
Zhyl0 Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Vel, det finnes jo software som lar deg spille inn musens bevegleser, for å senere spille dem av. Hade vært logisk om det fantes et program som lot deg designe musens beveglesr, og deretter spille dem av :/ Lenke til kommentar
emero Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 du får lage et program da Lenke til kommentar
Zhyl0 Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 En ukes arbeid.. så jeg håpte på at noen allerede hadde gjort det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå