RasmusThe1 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hei. Lurer på om jeg kan koble opp PS3'en til den berbare pcen? Pcen har HDMI og tenkte da å bruke HDMI fra PS3'en. Fungerer d? Skjermkortet er Nvidia GeForce 9600Gtx 512mb. (Veit ikke om d har no å si) Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hei. Lurer på om jeg kan koble opp PS3'en til den berbare pcen? Pcen har HDMI og tenkte da å bruke HDMI fra PS3'en. Fungerer d? Skjermkortet er Nvidia GeForce 9600Gtx 512mb. (Veit ikke om d har no å si) Eeeee? Koble PS3 til PC? går det da? Lenke til kommentar
RasmusThe1 Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 D er jo d jeg lurer på. Dumt spørsmål Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Hva skulle du gjøre med en slik forbindelse da? Få PS3 på laptop skjermen? Det er ikke mulig, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
RasmusThe1 Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Hva skulle du gjøre med en slik forbindelse da? Få PS3 på laptop skjermen? Det er ikke mulig, bare så det er sagt. Greit, skjønner. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hva skulle du gjøre med en slik forbindelse da? Få PS3 på laptop skjermen? Det er ikke mulig, bare så det er sagt. Jo visst er det mulig: Med denne f.eks. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Spørsmålet er jo om det er inn-, eller ut-hdmi på pc'en. Det er nok antagelig ut, dermed funker det nok ikke. HDMI'en på pc'en er nok ment for bruk av pc på HD ready flatskjerm TV. Men hvis du skulle få det til å virke vil jeg gjerne høre hva du gjorde Endret 22. september 2008 av RedZtone Lenke til kommentar
RasmusThe1 Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Spørsmålet er jo om det er inn-, eller ut-hdmi på pc'en. Det er nok antagelig ut, dermed funker det nok ikke. HDMI'en på pc'en er nok ment for bruk av pc på HD ready(se avater ) flatskjerm TV. Men hvis du skulle få det til å virke vil jeg gjerne høre hva du gjorde HD-reagdy? Og hvorfor ikke full HD? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Spørsmålet er jo om det er inn-, eller ut-hdmi på pc'en. Det er nok antagelig ut, dermed funker det nok ikke. HDMI'en på pc'en er nok ment for bruk av pc på HD ready flatskjerm TV. Men hvis du skulle få det til å virke vil jeg gjerne høre hva du gjorde HD-reagdy? Og hvorfor ikke full HD? High-Definition-ready (Ikke reagdy ) Jeg mener at det er minstekravet til (TV-)skjermen du skal koble den til. Det er ikke stor forskjell på HD-ready(720p) og Full-HD(1080p) skjermer nå, men forskjellen blir nok større med tiden. Endret 22. september 2008 av RedZtone Lenke til kommentar
RasmusThe1 Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Ja, skjønner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå