Gå til innhold

Kun RBK, Brann og VIF på TV2 i 2009

olavh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På Brann Stadion selges det alkohol i VIP - losjene. Nedsiden er da at du vil sitte med businessfolk og diskutere børskrakket mer enn fotballkampen.

Har de lov til det? Var på 16. mai kampen på Lerkendal i vår, og da tok de pilsen vår 30 min før kampstart, og vi fikk ikke mer i løpet av kampen.

--

Når det gjelder rettighetene. Det TV2 gjør er jo helt naturlig. Når du har valget om å vise en kamp som drar 400 000 seere, og en som drar 8-900 000 seere, så er valget enkelt. TV2 er en gratiskanal, og tjener sine penger på reklame. Klart de velger den kampen som flest vil se. RBK, Brann og VIF er lagene som drar mest seere, og fortjener å vises på TV. Kamper som HamKam - Odd er totalt uinteressante, og jeg ville aldri kastet bort 2 timer på det, uansett om det hadde stått om nedrykk, eller evt (dog usannsynlig) om seriegull.

Men var det ikke slik at VG og skulle vise noen kamper neste sesong?

Endret av MartinF
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Hvorfor klage egentlig?

Vil man se kampene, så kjøper man seg sesongkort, eller kjøper kampene på TV.

Jeg betaler 150 kroner i måneden på dette, noe som blir rundt 37 kroner per kamp.

Jeg skal gjerne betale 150 kr i måneden for TL og det gjorde jeg forrige sesong også. Det jeg lurer på i år er om jeg faktisk har mulighet for å kjøpe meg til TL via TV uten å ha IP_TV hos Lyse? Jeg har i dag IP-TV fra Nextgentel og kan pr. dags dato ikke få Altiboks fra BKK som er samarbeider med Lyse. Dersom jeg må gå tilbake til å se bortekampene på PC begynner jeg å lure sterkt på hva som er utvikling i rett vei med dette. Et langt skritt tilbake etter min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...