Gå til innhold

Kun RBK, Brann og VIF på TV2 i 2009

olavh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mer behaglig å sitte på sofaen i 19,8C med 4 kalde pils og en feit sigar, en å sitte på en plastikkstol laga av remaposer og kjenne eimen av svette og ha sko dekket i andres Coca Cola.

Sant å sies så går jeg selv mye på stadion, men ikke så mye nå lenger da man ikke kan røyke eller drikke.

Lenke til kommentar
Mer behaglig å sitte på sofaen i 19,8C med 4 kalde pils og en feit sigar, en å sitte på en plastikkstol laga av remaposer og kjenne eimen av svette og ha sko dekket i andres Coca Cola.

Sant å sies så går jeg selv mye på stadion, men ikke så mye nå lenger da man ikke kan røyke eller drikke.

Hver sin smak. En lørdag med noen pils, snacks og fotball er jo herlig - med Premier League da, selvsagt. Spilles det kamper her i Norge går jeg heller på Stadion og står!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Drikking på stadion blir det nok ikke. VI har får konservativ Regjering for sånt.

Men er lov å drikke på resturangen utenpå stadion. Litt teit?

Lenke til kommentar

Norge er et absurd land som er styrt etter prinsippet om at de svakeste i samfunnet skal styre alt vi kan eller ikke kan gjøre.

Et fåtall tåler ikke alkohol, nei nei til vin i butikk!

Noen av de som røyker får kreft, 100kr 20pakken sigaretter.

Noen få tåler ikke å vedde penger, la oss forby betting!

Er strengt tatt merklig av folk har greid å vokse opp,og det er helt utrolig at jeg ikke er hardbarka alkis for lenge lenge siden fordi at når jeg ser sport fra utlandet har de alkoholreklame!!!

Jeg eier jo ikke selvkontroll, bra staten passer på meg!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Men føler vi drifter fra emne nå. Men joa,stemmer bra.

Siden jeg heier på RBK(norges beste lag) så er det greit av tv2.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Er ikke alle fans som bor der laget holder til heller da.

Men vil heller lage en underskrift-kampansje nagående Cl og Norge-kamper skal fjernes fra viasat 4,enn hvilke kamper som skal vises på tv2-

Lenke til kommentar
Er ikke alle fans som bor der laget holder til heller da.

Men vil heller lage en underskrift-kampansje nagående Cl og Norge-kamper skal fjernes fra viasat 4,enn hvilke kamper som skal vises på tv2-

Hvordan skal du få til dette? De har kjøpt rettighetene. Med mindre du kan bla opp flere millioner stiller jeg meg bak deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...