Svenni212000 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hvorfor klage egentlig? Vil man se kampene, så kjøper man seg sesongkort, eller kjøper kampene på TV. Jeg betaler 150 kroner i måneden på dette, noe som blir rundt 37 kroner per kamp. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hvis man får muligheten til å se de andre kampene på andre kanaler, og ikke bare noe LYSE-kødd, bryr det meg egentlig en viss plass. Men hvis de f. eks. kun sender på en plattform, og det ikke er Canal Digital, er det frustrerende. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Nå vet jeg ikke åssen det blir, men jeg TVILER sterkt på at du får se så mange Start-kamper gratis neste år. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Gratis eller ikke, som sagt, bryr meg midt i ræva. Bare jeg får sett bortekampene på en kanal jeg får inn på CD er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Gratis eller ikke, som sagt, bryr meg midt i ræva. Bare jeg får sett bortekampene på en kanal jeg får inn på CD er jeg fornøyd. Hvorfor ikke reise på borteturer, eller rekker ikke økonomien til det? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Mer behaglig å sitte på sofaen i 19,8C med 4 kalde pils og en feit sigar, en å sitte på en plastikkstol laga av remaposer og kjenne eimen av svette og ha sko dekket i andres Coca Cola. Sant å sies så går jeg selv mye på stadion, men ikke så mye nå lenger da man ikke kan røyke eller drikke. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Mer behaglig å sitte på sofaen i 19,8C med 4 kalde pils og en feit sigar, en å sitte på en plastikkstol laga av remaposer og kjenne eimen av svette og ha sko dekket i andres Coca Cola. Sant å sies så går jeg selv mye på stadion, men ikke så mye nå lenger da man ikke kan røyke eller drikke. Hver sin smak. En lørdag med noen pils, snacks og fotball er jo herlig - med Premier League da, selvsagt. Spilles det kamper her i Norge går jeg heller på Stadion og står! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Går på stadion jeg, men bare sier at når jeg ikke får røke eller ta meg en kald en så har det mistet litt av sjarmen Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Norge burde lære av Tyskland, her kan man nyte en bayer eller to på fotballmatch. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Drikking på stadion blir det nok ikke. VI har får konservativ Regjering for sånt. Men er lov å drikke på resturangen utenpå stadion. Litt teit? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Synes det er mildt sagt latterlig, men det burde man skjønne når man bor i dette landet her. Kan ikke blande idrett og alkohol sammen Endret 6. oktober 2008 av Pizzatrance Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Norge er et absurd land som er styrt etter prinsippet om at de svakeste i samfunnet skal styre alt vi kan eller ikke kan gjøre. Et fåtall tåler ikke alkohol, nei nei til vin i butikk! Noen av de som røyker får kreft, 100kr 20pakken sigaretter. Noen få tåler ikke å vedde penger, la oss forby betting! Er strengt tatt merklig av folk har greid å vokse opp,og det er helt utrolig at jeg ikke er hardbarka alkis for lenge lenge siden fordi at når jeg ser sport fra utlandet har de alkoholreklame!!! Jeg eier jo ikke selvkontroll, bra staten passer på meg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Men føler vi drifter fra emne nå. Men joa,stemmer bra. Siden jeg heier på RBK(norges beste lag) så er det greit av tv2. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Men føler vi drifter fra emne nå. Men joa,stemmer bra. Siden jeg heier på RBK(norges beste lag) så er det greit av tv2. Klart for dere som heier på et av storlagene så er det jo greit, for oss andre så er det ikke noe kult. Men det er jo pengene som bestemmer. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hvorfor ikke reise på borteturer, eller rekker ikke økonomien til det? Joa, men ikke alltid tiden. Som student har jeg ting å gjøre. Hater busskjøring også Men blir nok noen turer neste år. Skulle bare hatt billappen selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Er ikke alle fans som bor der laget holder til heller da. Men vil heller lage en underskrift-kampansje nagående Cl og Norge-kamper skal fjernes fra viasat 4,enn hvilke kamper som skal vises på tv2- Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Er ikke alle fans som bor der laget holder til heller da. Men vil heller lage en underskrift-kampansje nagående Cl og Norge-kamper skal fjernes fra viasat 4,enn hvilke kamper som skal vises på tv2- Hvordan skal du få til dette? De har kjøpt rettighetene. Med mindre du kan bla opp flere millioner stiller jeg meg bak deg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Skal de fjernes fra Viasat 4??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ja. De har fjernet det (fra kabeltv vel og merke) i trøndelag. Må ha dekoder for å se på viasat 4 i fremtiden Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Å Trodde kampene skulle fjernes fra viasat 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå