Liddell Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 olavh: Husk Glimt-Tromsø da! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 De sender vel når motstanderen har ballen også? Så da blir det ikke bare RBK, Brann og VIF? Hvorfor de sender VIF skjønner jeg ikke, de spiller fotball på samme nivå som Ham-Kam og Lillestrøm. Bytt de ut med Stabæk som faktisk spiller fotball... Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Det er ikke hvor gode lagene er som gjeder, men inntektene ved antall seere. Kan det hende at Lyse med rettighetene på noen av kampene blir sittende uten å få sendt kampene på TV? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Tipper lyse skaffer seg en sammarbeidspartner. Har ikke NRK også fått rettighetene til en lørdagskamp fra neste år? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 De viser lagene som er mest populære, og vif, brann og rbk er lang langt foran resten av tippeligaen når det kommer til popularitet, sa det er logisk at de vises mest. Disse lagene drar vel 3-4 ganger sa mye inn i inntekter en smålagene. Men de er også de eneste lagene som kommer fra byer i norge , resten er fra småsteder. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Kan jo hende VIF rykker ned da Hadde vært utrolig deilig. Så kan de heller vise Start! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Kan jo hende VIF rykker ned da Hadde vært utrolig deilig. Så kan de heller vise Start! Tror nok neppe start står først i køen da Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Nei, det er nok ønsketenking Men Start er jo et lag ingen hater (?), så det er jo mulig. Og vi blir et topplag også. NRK har rettigheter til lørdagskampen ja. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Da hadde vel viking stått på listen, for de kommer ifra en by! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Da hadde vel viking stått på listen, for de kommer ifra en by! Kristiansand har også bystatus Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Men Stavanger har flere innbyggere;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Tv2 har rett til å velge hva de vil eller ikke vil sende. De går nok ikke tilbake til *stem på hvilken kamp du vil se* mentalitet med det første. edit: Og om de har gjort det så ville nok RBL,BK eller Vif vunnet uannsett. Endret 5. oktober 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Tv2 har rett til å velge hva de vil eller ikke vil sende. De går nok ikke tilbake til *stem på hvilken kamp du vil se* mentalitet med det første. edit: Og om de har gjort det så ville nok RBL,BK eller Vif vunnet uannsett. Ja, med 5 kr. per stemme ville de nok tjent litt ekstra også Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Kr. sand er Norges 5. største by. Dessuten har vi noen fantastisk trofaste supportere. Har i alle fall 6-7000 i gj.snitt i år! Endret 5. oktober 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Skulle jeg kjenne TV2 rett, så hadde vel Start et av lagene, de har jo fått nærmest orgasme av Myggens comeback. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Så bra for dere da. Fremdeles lang bak Rbk,Bk og Vif både by og klubb Lenke til kommentar
Husam Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Nei, det er nok ønsketenking Men Start er jo et lag ingen hater (?), så det er jo mulig. Og vi blir et topplag også. NRK har rettigheter til lørdagskampen ja. At Start er et lag ingen hater betyr jo at enda færre bryr seg. Jeg ser heller en kamp med VIF (fysj!) enn Start, fordi jeg bryr meg om hvem som vinner i VIF-kampen. Når det er sagt er vel ethvert lag med Bernt Hulsker i stallen et hatobjekt for min del. Tidenes ekleste type. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Det er vel bare å sjekke ut hvilke tre klubbtråder som er overlegent mest populære for å skjønne hvorfor TV2 bare vil vise disse lagene neste år. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ok, ser den med Hulsker. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg kan virkelig ikke skjønne hvordan dere kan klage på at de 3 mest sette lagene kommer til å bli prioritert? Uansett hvor Vif, Brann og RBK ligger på tabellen, er det de som trekker mest seere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå