F^Angel Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Jeg har tenkt til å koble til 2 PSU'er, men er ikke helt sikker på hvordan jeg kan få begge til å starte når jeg trykker på PowerKnappen på kabinettet. Er det noen som vet hvordan jeg kan gjøre det, eller vet om en detaljert guide? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Har sett det et sted på forum, husker ikke hvor..men det er jo bare å ta et kjapt søk :smile: Lenke til kommentar
ParanoidCat Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Det gikk på de gamle compaq, og noen 386'er. Har eksistert på P2 Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 vel, jeg leste på min ATX-strømforsyning at to gråe ledninger måtte kobles for å starte djevelskapen. Men, dette kan vel variere fra PSU til PSU, kan det ikke? Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Vel, dette er i grove trekk hva jeg gjorde (fremgangsmåten her er beskrevet helt uten kosmetiske forbedringer) PSU #2: Jorde pin#8 ved å koble den sammen med en hvilken som helst sort kabel, isoler med krympestrømpe. PSU #2: Kutt en sort kabel og pin#14, terminer dem med en HUN-molex pluggs (samme plugg som går inn i HDD f.eks) PSU #1: Kutt en sort kabel (jord) og pin#14, terminer BEGGE ender av kablene med HAN-molex plugger. Forsikre deg om at fargene matcher (i mitt tilfelle sort til sort og grønn til grønn) Koble sammen HAN pluggene fra PSU#1 i en Y-splitter som har 2 HUN plugger og en HAN plugg. Koble HAN pluggen fra PSU#1 y splitteren til HUN pluggen fra PSU#2 (forsikre deg om at fargene matcher) Og vips, nå skal det virke. Men, nå har du et hav av kabler å dytte i maskina så enkelte kosmetiske forbedringer vil nok være på sin plass. Lenke til kommentar
Cool Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Kan man ikke paralell-koble 2 psuer da? Paralell-kobler man 2 på 300 så får man jo en på 600. Er jo teoretisk sett bare og ta ATX kontaktene og koble sammen de samme ledningene fra hver kontakt, hvis du skjønner. Spenningene vill jo bli mye mere stabile da. Eller? Lenke til kommentar
bass_to_the_maxx Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 se på microplex.. på strømforsyninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå