FullColor Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Vel, emne tittelen sier vel det meste. Kan jeg altså få tilgang eller no til og holde den oppdatert ? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg har foreslått noe slikt selv: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=936599&hl= Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Skal ta og titte på den tråden ja. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Sett på den tidligere jobb annonsen? Vurder selv å søke, ettersom ingen gjør noe feilmeldingene jeg sender inn hele tiden. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hei! Per idag har vi ingen mulighet for brukerne til å bidra bortsett fra å sende inn tips om feil. Vi retter i aller største grad de feil vi får melding om, og prøver å gi fornuftige svar på alle henvendelser. Det er et spennende tema hvorvidt brukere bør få tilgang til å legge inn / endre produkter, og det er noe vi for tiden diskuterer frem og tilbake. Jeg kan for tiden ikke love verken det ene eller det andre Marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg