Gjest Gjest Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg er en fyr som nettopp har flytta til Oslo, er i midten av tyveårene, og jeg trenger ting å finne på i Oslo. Har lyst til å finne på noe med min veninne i morgen. Noen forslag? På forhånd tak for svar. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Kino og museum Gå apeshit på shopping, konserter, restaurantbesøk osv. Sjekk oslopuls.no Lenke til kommentar
Gjest Guest_mm_* Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Har ikke veldig mange forslag, men du kan søke på www.vibb.no, et nettsted med omtale av diverse steder. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Gode forslag, men museum og slikt blir litt turistaktig. Jeg bor her nå, og er fra en annen del av landet, Oslo er ikke så fremmed for meg liksom. Jeg tenker mer på hva vanlige folk finner på. Hva gjør dere i helgene og i hverdagen? Hvilke plasser er best for folk i midten til slutten av 20-årene? Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Mine venner bor i Oslo, og når jeg drar til dem på besøk drar vi til de fleste turistaktige stedene, og de sier det selv at de bor der så lenge men aldri sett Oslo på denne måte eller hvor fin den der delen av Oslo er +++. Så turistaktig betyr ikke kjedelig, tro meg. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Ta en tur til Sognsvann kanskje? Jeg har ikke vært der men det skal visst være god turområde. Piknik f.eks. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Siden tråden ikke er av sensitiv art og derfor bryter retningslinjene for gjestepostng, ber jeg heller vedkommende om å registrere seg. Denne tråden stenges. MVH KVTL Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg