heltnaldo Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hei! Jeg har kjøpt en minnebrikke og chip til Nintendo DSn min.. Legger over spillene med en vanlig minnekortleser, men spillene vil ikke fungere. Får bare opp at data ikke blir funnet. Noen som vet hva som kan være problemet? Er NDS sonefri? Eller kan jeg bare spille europeiske spill på den? Kjøpte den i Norge for i underkant av 2 år siden. Marius Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 effin stop with the piracy! Lenke til kommentar
heltnaldo Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 effin stop with the piracy! blabla offtopic. Får bare beskjed om at couldnt read data. Noen av de spillene jeg la inn for lenge siden fungerer fremdeles.. men de nye jeg prøver å legge inn fungerer ikke Marius Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Diskusjon.no støtter ikke piratkopiering, så du vil ikke få noe svar her. Kjøp spillene dine, og støtt videre utvikling av nye spill. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Trådstarter har aldri nevnt noe om Piratkopiering. Han kan helt lovlig spille egne backups. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Lage en mappe som heter NDS og legg spillene der, se om det funker. Lenke til kommentar
heltnaldo Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Lage en mappe som heter NDS og legg spillene der, se om det funker. Jeg bruker Moonshell. Ønsker ikke å dra med meg spillene på tur, bedre å få samlet de på et minnekort. Lage en NDS katalog inne på minnekortet, og legge spillene der? Har ikke gjort det tidligere, har fungert fint tidligere.. Merkelige greier. Får beskjed om at data couldnt be found. Restart DS. eller noe i den dur. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Trådstarter har aldri nevnt noe om Piratkopiering. Han kan helt lovlig spille egne backups. Tørr jeg skylde på trøtthet? Tror jeg var litt rask med å dømme trådstarter. Selvfølgelig skal han få ta backup av egne spill, spørs bare hvordan moderator reagerer. Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Er NDS sonefri? Ja, den er sonefri, og du kan spille alle spill som blir utgitt i alle verdensdeler på den. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Helt garantert FW'n på "chipen" du må oppgradere! Da er det bare å google merket, så finner du nye FW(R4, M3 simply noe slikt). På min m3 så er det bare å dra den nye FW'n som jeg laster ned over på minnekortet iallefall, sikkert samme sak på din... De fleste nye spill inneholder en bedre beskyttelse, men alt går å spille. Noen må muligens patches.. isåfall, google det.. Alle NDS spill er sonefrie iallefall.. edit: Jeg synes heller ikke dette er rett forum for slikt snakk! selv om det ikke nevnes piratkopiering.. Men, de med flash kort, pleier å være litt tyver.. men, nå har han iallefall fått svar.. Endret 13. september 2008 av Pebble Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Mener at det ikke var tillatt å snakke om slike ting før iallefall. En DS brikke er liten, så det burde ikke være noe problem å ta spillene med seg. Så skjønner egentlig ikke hva som er vitsen med "backups", så piratkopiering skal man egentlig ikke ser bort i fra. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Poenget er at det ikke strider i mot noen lover. Men tilbake til topic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå