Gå til innhold

3 år med venting er OVER!


Nymph

Anbefalte innlegg

Herregud så masete alle er. Har jo blitt sagt av moderator og trådstarter at det ikke vil skje. Hadde dere lagt ut bilde til almennheten av det vi har i midten vis du hadde gjort en operasjon på den? Neppe. Du ser jo bare hvor fort private nakenbilder blir sprett på nettet som pronografi. Dessuten sitter det nok en håndfull nerder som bruker dette bildet til andre ting sikkert.

 

Du får ha god bedring, og håpe arrene gror skikkelig igjen slik at du kan begynne en helt normalt liv med løft, trening og bøying. Så bra at du ble fornøyd ihvertfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var på et kjøpesenter for å kjøpe meg en BH! Utrolig digg. kostet bare 129 kr!!! Mine forrige BH'er kostet 500 kr og var enten helsvart eller hudfarget. Nå har jeg kjøpt meg en fin blondebh :love:

 

Daaamn ass; det er mitt største drøm. Finne noen fine bh'er som ikke koster skjorta, og som jeg ikke må reise til "storbyen" for å finne..;p

 

Misunner deg, men jeg kommer aldri til å tørre å operere :(

Lenke til kommentar
Var på et kjøpesenter for å kjøpe meg en BH! Utrolig digg. kostet bare 129 kr!!! Mine forrige BH'er kostet 500 kr og var enten helsvart eller hudfarget. Nå har jeg kjøpt meg en fin blondebh :love:

 

Daaamn ass; det er mitt største drøm. Finne noen fine bh'er som ikke koster skjorta, og som jeg ikke må reise til "storbyen" for å finne..;p

 

Misunner deg, men jeg kommer aldri til å tørre å operere :(

 

Change og mey er ikke så dyre da, 300 - 600 kanskje, men selvfølgelig, 100 kr er bare å drømme om.. :p

Lenke til kommentar

Hvorfor skal man ikke tørre å operere? Det er ikke akkruat som om man ligger våken. Ikke spesiellt smertefullt heller, og om man har noen smerter har man piller på resept. Det er en mnd siden min nå, og jeg merker ingenting.

Hvorfor leve et liv med unødvendige smerter? Her har man sjansen til å få en "boob-job" gratis! Selv om det er pga smertene man får operasjonen, så er det et definitivt stort pluss at de blir løftet og strammet opp også! Det er overhode ingenting å være redd for! Sykehuset tar over 20 slike operasjoner HVER uke! :)

Lenke til kommentar

tja, joda, ser jo den... med det er vel helst en lettvindt løsning, har jeg lett for å tenke. Jeg vil heller betale litt ekstra for gode BH'er enn å legge meg under kniven... Dessuten er det ikke så fælt å ha litt store puppen, selv om en F cup på meg ser noe unaturlig ut, så er det jo meg. Er selvfølgelig også greit å slippe oppmerksomhet rundt puppene men, ja...

Lenke til kommentar
hvor mye uønsket oppmerksomhet/stirring får dere når dere er på gaten eller møter fremmede?

 

Vel, det kommer jo an på...

På gaten oppfatter ikke jeg det som noe problem egentlig, verst ute på fest syns jeg.

Går jo fint an å kle seg slik at de ser mindre ut, men ute syns jeg ofte folk undersøker mer, men er kanskje bare min oppattning eller da jeg legger merke til det...

Får dog ikke akkurat et godt førstintrykk om noen kommer bort og lurer på om puppene miner er ekte :p

Lenke til kommentar

ilpostino: Som oftest ser de bare ned oftere enn i øynene.. Det kan være plagsomt. Det er værst når alkohol er med i bildet. Da begynner guttene å diskutere dem høyt og av en eller annen grunn TROR de fleste guttene at de kan ta på dem. Det er det som plaget meg mest. Dette var fra gutter jeg kjente til de jeg overhodet aldri hadde møtt før. -det var skikkelig plagsomt.. Det er jo min kropp?!

Lenke til kommentar

Deilig != Store

 

 

Blir som

cleavage.jpg

 

vs

 

cleavage.jpg

 

Men klart, hvis de henger ut som på det siste bildet så er det jo naturlig at folk legger merke til dem uansett hvordan de ser ut, hva annet skal man forvente? Blir som at jeg skal gå med kuken ut av buksa og forvente at ingen skal stirre på den, dekker jeg til den så bryr ingen seg. Hvis man ikke vil ha oppmerksomhet rundt puppene så dekker man til dem.

Lenke til kommentar
*snip*

 

*snip*

 

dette blir vel et svar fra den "andre siden". jeg har vel aldri lagt skjul på at jeg har sansen for godt utstyrte damer. i visse settinger (spes hvor alkohol og dype utringinger forekommer) har jeg problemer med å holde blikk-kontakt med de jeg snakker med. er fult klar over at dette ikke akkurat bedrer sjansene mine til å bli kjent med disse kvinnemenneskene men det er noe som simpelthenn gjør at jeg ikke klarer slutte å titte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...