Kexxy er sexxy! Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 HAHA, skjeggape faktisk. Gratulerer, Lise04. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Det røde er arrene. De ryndt brystvorten vises ikke, heller ikke de under brystene. Det er kun den 3 cm stripa rett ned som vises litt, men den er minimalt tynn. Så det går an med toppløs soling etterpå Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Stirret på bildet i rundt 15 sec mens jeg lurte på hvorfor du tegnet et par stygge blomster/strekmenn... Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Brukte et par min jeg :/ Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 tok den med en gang jeg... syns det var tydelig og greit... lurer litt på de lange tykke strekene da men... Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Haha, genialt bra:D Jeg søkte litt på guggle, som vår venn moderatoren ba om. Fant ingenting om de vertikale arrene. Er det noe bare du var så heldig å få, eller får man det også ved forstørring av brystene? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Herregud nerder, ser dere ikke at det er en kropp eller? Aldri sett en før kanskje? hæ? HÆ? neida.. MY paint i horrible.. Arrene jeg fikk er standard for alle reduksjoner, men ved silikon tror jeg de bare lager et hull under brystvorten og presser inn et tomt innlegg. Dette fylles med saltvann etter det er inni (mener jeg har lest). Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg så det med en gang Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Ditto. Fikk en liten latterkrampe når jeg så den! Uansett kjøpt med arr. Let us know how it turns out. Spesielt interessant er et å vite hvordan det blir etter soling. Så keep us updated Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Haha, genialt bra:D Jeg søkte litt på guggle, som vår venn moderatoren ba om. Fant ingenting om de vertikale arrene. Er det noe bare du var så heldig å få, eller får man det også ved forstørring av brystene? tok ikke langt tid å finne på google. you got PM. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Danke Forresten, når jeg sa at moderatorene ikke var venner, så mente jeg ikke deg personlig, men moderatorer generelt. Det er jo tross alt jobben deres å være gledesdrepere! Minner nesten litt om Toby i the office Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Conflict fikk dårlig samvittighet Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Forresten, når jeg sa at moderatorene ikke var venner, så mente jeg ikke deg personlig, men moderatorer generelt. Det er jo tross alt jobben deres å være gledesdrepere! np. noen må jo ta på seg rollen som kjipe også Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Fikk litt dårlig samvittighet, ja. Det virka så personlig! Hehe Skjønner forsåvidt godt at moderatorer må ta en del dritt. Når jeg var liten(les:1000 innlegg siden), ville jeg også være det, men når jeg innså hvor mye jobb og slit det er, ga jeg opp tanken. Uansett, keep up the good work Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Enig. Moderatorene fortjener mye skryt. EDIT: ilpostino <3 Endret 15. oktober 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Er det noen andre som har tenkt over at ilpostino likner litt på ravi på avataren sin? Hehe Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 nå blir det vel kanskje litt mye off topic i denne tråden men på det forrige utestedet jeg jobbet på var det faktisk endel jester som trodde på at jeg var Ravi Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jaja, når det er off topic uten at folk skryter/smisker med moderatorene er det "Flere innlegg er slettet, dere må holde dere on topic", mens her er det "Nå blir det vel kanskje litt off topic, MEN ...". Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Haha. Såklart ser han litt igjennom øynene når han blir sammenlikna med kjente personer? Hadde noen kalt meg Daniel Craig, ville jeg også vært litt ekstra grei! Haha Men nok OT. Hvordan er puppene når du hopper, lise? Føles de veldig mye lettere enn før? Fastere? Slappere? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Vel, nå har det seg slik at jeg ikke får trene aerobic/jogging/spinning osv før om to uker. Så kan ikke si jeg har hoppet så veldig mye Men de er faktisk helt syyykt stramme. Me like. Skal ha på meg en dødsfin kjole i helgen, som jeg kjøpte til "ny-puppa" mine <3 Den er åpen i ryggen En stor forskjell jeg har merket er at de er i samme form uansett om jeg ligger på ryggen eller står.... og det er jo bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå