Gå til innhold

3 år med venting er OVER!


Nymph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De er overraskende pene! Snittet under vises ikke, rundt brystvortene vises ikke. Det er bare den 3 cm stripa ned fra brystvorta til under brystet som vil vises litt. Det er gjort utrolig pent. Gleder meg til å slutte med teipinga. Bare det å rive den av får meg til å svime av.. huff

Lenke til kommentar

Bra! ;)

 

Men seriøst. Jeg har oppriktig lyst til å se. Ikke fordi jeg ikke kan se pupper andre steder, men fordi jeg er genuint interessert i sånne halvgroteske(?) ting. Dessuten vil dama mi ha silikonpupper, og da lurer jeg på hvor store arr det blir. Når hu absolutt vil ha annen form og størrelse og farge og bla bla bla bla bla, må jeg nesten la hu få lov. Så lenge det gjør at hu føler seg mer tilfreds med kroppen sin, så lar jeg hu gjøre det meste. Blir jo bare vinn-vinn for oss begge.

 

Hadde jeg fått se bilde av arrene, hadde jeg blitt storfornøyd. Har en god dag allerede, men dette ville gjort det på høyde med en halvdårlig juleaften. Kom igjen, lise? :)

Lenke til kommentar
søker du litt på nettet er jeg sikker på at du vil finne nok av bilde med damer med arr på puppene. Lise04 har flere ganger i tråden sagt hun ikke vil vise puppene sine og det er noe dere snart bør kunne respektere.

 

kek: blir som å lage en tråd om A, for så å vise frem B. Så kommer det en skjeggape av en moderator for å fortelle om at B ikke skal vises frem det.

 

Det er arr det er snakk om. Arr.

 

RRRR.

Lenke til kommentar
kek: blir som å lage en tråd om A, for så å vise frem B. Så kommer det en skjeggape av en moderator for å fortelle om at B ikke skal vises frem det.

 

mange jenter anser puppene for å være en av de mest private og intime kropsedelene de har. Hvis trådstarter (i dette tilfelle Lise04) ikke har lyst til å vise frem puppene sine til Gud og hvermann er dette noe som bør respekteres. det er med andre ord ikke denne "skjeggapen av en moderator" som har bestemt men hun som faktisk eier puppene. på de siste sidene har omtrent annenhver post vært om å se puppene til trådstarter. hadde hun hatt arr på overarmen(e) er jeg sikker på at ingen kvisete nerder hadde brydd seg med å spørre om å se arr i det hele tatt.

 

siden du er så godt i gang med å karaktrisere ynglingsmoderatoren din vil jeg minne om rettningslinjenes §1, §2 og §13. jeg har aldri hatt noe ønske om å moderere denne tråden og jeg håper jeg slipper å gjøre det. i rettningslinjenes §13 står følgende:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Stenges en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Fører ikke dette fram, kan forumstyret kontaktes på e-post. Kraftig hetsing og uthenging av moderatorer fører til utestengelse uten varsel. En klage skal være begrunnet, være saklig og skal fremlegges i beherskede vendinger. Blir du sinna, er det lurt å vente 10 minutter før du sender en klage.

 

har du noe mer du vil si i denne saken ønsker jeg at du tar dette på PM eller i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...