Gå til innhold

3 år med venting er OVER!


Nymph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sov du ikke uten BH? går det an?

Jeg har da større pupper enn du hadde før operasjonen, jeg sover uten, har alltid gjort det.. Ser ikke for meg å sove med BH...

hvordan kom du på å sove med BH'n på? :ohmy:

Hadde du virkelig behov for det?

Ville ikke det bare gjøre situasjonen verre for rygg/nakke/skuldrer i og med at de aldri fikk "hvile"?

Lenke til kommentar

Nice. Hadde du pushup på det første bildet eller var de så store? Uansett, søte bilder av søt jente. Gratulerer med operasjonen, så gleder jeg meg til bikinibildene som kommer til helga ;)

 

@tom watts: Hvaffornoe? Var det en spøk, eller har du noe på hjertet?

 

EDIT: Får jeg spørre hva du trener? Ville tippa håndball, men mtp brystene blir vel det litt vanskelig. Kanskje innebandy? Yoga?

Endret av conflict
Lenke til kommentar

Jeg hadde en vanlig bh på meg, de var så store som det bildet der.. Utrolig slitsomt..

Har trent håndball, men jeg slutta før de ble sånn. HAr trent på treningsstudio siden 16 års alderen, mest styrke og kondis. Lurer på hvordan det blir å løpe nå. Men må uansett vente 3 uker til med å trene kondisjon. Det mest plagsomme problemet er at de alltid ramlet ut av bh hvis jeg gikk fort eller sprang. Sånn f.eks hvis jeg skulle løpe etter bussen, da måtte jeg holde en hånd på brystet :p

 

Var på et kjøpesenter for å kjøpe meg en BH! Utrolig digg. kostet bare 129 kr!!! Mine forrige BH'er kostet 500 kr og var enten helsvart eller hudfarget. Nå har jeg kjøpt meg en fin blondebh :love:

 

Min favoritt er min venstre, altså det høyre på bildet.

 

Nå skal jeg ut på shopping! Nå kan jeg handle meg en skjorte med knapper!! wohooo

Lenke til kommentar

Haha, høres digg ut å bli "kvitt" dem! Det med pupper som hopper ut må da være utrolig slitsomt. Vi gutta er heldige som slipper det. Vil dog tro at de fleste bruker boksere som er litt tighte foran når de jogger, for å slippe ubehageligheter.

 

Hvordan ble de egentlig etter operasjonen? Ville tro at det ble mye til overs som gjorde at de ble litt - ja, hva kan man si - slarkete? Har jeg rett hvis jeg tipper at den nye bh-en er noe mellom 75b og 80c?

Lenke til kommentar

Jeg fikk jo matallergi også, som gjorde at jeg ikke kunne spise potet, sukker, melkeprodukter eller hvete. Dvs kun rent kjøtt og grønnsaker. Så puppene ble jo slappe..

 

Når jeg opererte fjernet de MASSE hud, og fett/kjertler div. Nå er de helt stramme og henger nesten ikke. Merkelig overgang, but i like it. Nå kan jeg endelig gå uten bh i kjoler som har bar rygg :D sweet

Lenke til kommentar
Jeg hadde en vanlig bh på meg, de var så store som det bildet der.. Utrolig slitsomt..

Har trent håndball, men jeg slutta før de ble sånn. HAr trent på treningsstudio siden 16 års alderen, mest styrke og kondis. Lurer på hvordan det blir å løpe nå. Men må uansett vente 3 uker til med å trene kondisjon. Det mest plagsomme problemet er at de alltid ramlet ut av bh hvis jeg gikk fort eller sprang. Sånn f.eks hvis jeg skulle løpe etter bussen, da måtte jeg holde en hånd på brystet :p

Tør å vedde ganske mye på at du vil ha det mye bedre når du jogger og trener generelt. Nå er liksom ingenting i veien. Bra at det gikk fint da. Lene Alexandra(nå skal ikke jeg sammenligne hun med deg) men hun sa jo at det var noe helt annet å trene etterpå, og hun ble ikke så fort sliten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...