Gå til innhold

3 år med venting er OVER!


Nymph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk!

Men jeg er kjempenervøs da..

Har aldri vært på sykehus, har ikke borret i tennene en gang!! Så aner jo ikke hva jeg går til..

 

Du kan trøste deg med at det heilt sikkert går bra, og at det verste er før du kjem i gang. Uansett kva eg skal gjere, om det så berre er å få ei sprøyte bruker eg å vere dritnervøs. Men det går alltid bra. Unødvendig redsel. "For legene er så flinke i dag" som dei ein gong sa i Luxus Leverpostei.

 

Lukke til ;)

 

Og forresten; eg digger billete ditt. Held på å le meg ihjel. Sjå litt på dei å le deg frå redselen! :p

 

 

Edit: Som vanleg les eg ikkje tråden, eller får med meg at du allerie var ferdig! Men det gjekk jo fint jo, det var jo det eg sa :p

Endret av steffenz
Lenke til kommentar

Hehe :) Ja jeg vet!! :) Team Antonsen :new_woot:

Veeel.. amming KAN gå bra. Det vil bare vise seg når den tid kommer ;) Men for å være ærlig så bryr det meg lite.

Ang følsomhet er det litt usikkert. På brystene er alt som det var, og på den ene brystvorten (favorittbrystet.. ALLE jenter har ett!) er det full følsomhet. Den andre er litt mer usikkert, men jeg liker den ikke likkavel ;):p hehe..

 

Skal ta stingene i mårra! Det kan jo bli spennende... !

Lenke til kommentar

Bruktbilen: HAHAHAHA!! :D

 

Det kommer bilde snart. Må bare ta ett først.. hehe.. Skal liksom bare bruke hettegensre med glidlås eller knapper første tiden. Skal ikke løfte hendene over hodet. Tenkte å ta bilde i den samme toppen jeg har et fra før av i. Da ser man mest forskjell tenker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...