ilpostino Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 kanskje litt off topic men hvordan vil det egentlig gaa aa amme naar du fjerner saapass mye? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Takk! Men jeg er kjempenervøs da.. Har aldri vært på sykehus, har ikke borret i tennene en gang!! Så aner jo ikke hva jeg går til.. Du kan trøste deg med at det heilt sikkert går bra, og at det verste er før du kjem i gang. Uansett kva eg skal gjere, om det så berre er å få ei sprøyte bruker eg å vere dritnervøs. Men det går alltid bra. Unødvendig redsel. "For legene er så flinke i dag" som dei ein gong sa i Luxus Leverpostei. Lukke til Og forresten; eg digger billete ditt. Held på å le meg ihjel. Sjå litt på dei å le deg frå redselen! Edit: Som vanleg les eg ikkje tråden, eller får med meg at du allerie var ferdig! Men det gjekk jo fint jo, det var jo det eg sa Endret 21. september 2008 av steffenz Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Hehe Ja jeg vet!! Team Antonsen Veeel.. amming KAN gå bra. Det vil bare vise seg når den tid kommer Men for å være ærlig så bryr det meg lite. Ang følsomhet er det litt usikkert. På brystene er alt som det var, og på den ene brystvorten (favorittbrystet.. ALLE jenter har ett!) er det full følsomhet. Den andre er litt mer usikkert, men jeg liker den ikke likkavel hehe.. Skal ta stingene i mårra! Det kan jo bli spennende... ! Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Lykke til... går nok bra Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Då var det ikkje berre eg som ikkje leste heile tråden Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Då var det ikkje berre eg som ikkje leste heile tråden And he does it AGAIN! Hun ønsket meg lykke til med fjerning av stingene.. Lenke til kommentar
mathiasb Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hvorfor fjerner du silikonen? Har du fått for mye selvtillit? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Haha og her har vi enda en som ikke har lest! Hu hadde så store bryst at hu fikk problemer med ryggen. Det har aldri vært noen silikon inne bildet. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Hah! Silikon??? Det er MINE bryster.. OG til de som måtte lure: Jeg har KUN mitt nå også Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Åååh. Gi meg litt pupper a. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Fikk du med deg det de tok ut eller? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Tror de tar det, slik at de kan putte resten inn til noen andre. Neida, nå snakker jeg tull:O Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 And he does it AGAIN! Hun ønsket meg lykke til med fjerning av stingene.. Fort gjort Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Fikk du med deg det de tok ut eller? Ja, jøss. De står oppå peisen i et syltetøyglass serru.. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Tre år med venting er over for din del, og jeg mistenker at tre års venting nettopp har startet for oss som venter på bilder. Gjerne på PM Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 på den ene brystvorten (favorittbrystet.. ALLE jenter har ett!) er det full følsomhet. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Bruktbilen: HAHAHAHA!! Det kommer bilde snart. Må bare ta ett først.. hehe.. Skal liksom bare bruke hettegensre med glidlås eller knapper første tiden. Skal ikke løfte hendene over hodet. Tenkte å ta bilde i den samme toppen jeg har et fra før av i. Da ser man mest forskjell tenker jeg. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Endret 23. september 2008 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Var da fælt til puppemas på folket da Endret 22. september 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hvem sier vel nei takk til pupper? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå