Xifi Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Woho, gratulerer så mye :] Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 NÅ har jeg vært å rivd av teipen.. Au.. hehe.. fikk se de også.. RART! Men de va fine Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Så bra at du er fornøyd da Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Gratulerer! Så utrolig slitsomt det må ha vært å ha vondt i skuldrene pga. pupper. Bra du er fornøyd, ja. :-) Lenke til kommentar
probin Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 er det nå jeg skal si "pics or it didnt happen!!" ??:D Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 er det nå jeg skal si "pics or it didnt happen!!" ??:D My thoughts exactly Fikk litt lyst til å se "produktene" uten BH. Det er sikkert for mye forlangt(?). Uansett, kjempefint at operasjonen gikk bra! Vi gleder oss til før-/etter-bildene Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Er det nå man skal komme med en setning som inneholder ordene "pupper", "nerder" og "fluepapir"? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 er det nå jeg skal si "pics or it didnt happen!!" ??:D haha.. Jeg bare VENTA på den! Skal nok legge ut et bilde når jeg er ferdig med denne hersens morder-BH jeg har på nå.. Får... ikke...puste.. Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) fasinert jeg... har bare lekt med tanken, aldri vurdert det helt seriøst... hvordan føles det nå? er det ikke rart eller bare helt fint? hvordan føles/ser de ut nå? er jeg frekk hvis jeg spørr hvor gammel du er? Endret 18. september 2008 av Birthe Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Nei, for all del! JEg skrev det jo her for at jeg skulle dele min historie. Jeg er 21 år. Tok ut 300 gr av det ene brystet og 200 fra det andre.. med andre ord en halv kilo PUPP! hah! Smertene begynner å gi seg nå, og jeg tar lite med medikamenter. På mandagen fjernes stingene, og da vil jeg forhåpentligvis kunne dusje ordentlig. Vet ikke helt hvordan de er, siden de ligger fastklemt i en stram BH. Har bare fått en titt en gang. De er små i forhold til før, men jeg liker det. Etter at mamma fortalte kollegaer og familie om operasjonen har faktisk flere kommet på tanken. Søskenbarnet mitt skal til legen snart også. Det er nok ganske utbredt tror jeg.. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Skal nok legge ut et bilde Fint å høre! Høres ut som vi alle er noen kåte, skumle nerder, men ihvertfall for min del, er det en god porsjon medisinsk fascinasjon inne i bildet With all do respect: Kan jeg spørre hvordan du ser ut? Altså er du overvektig/normal/undervektig. Jeg har som sikkert alle andre i denne tråden konstruert et bilde av hvordan du ser ut, og jeg kan se for meg Aylar før og etter operasjonen(selv om hu gikk motsatt vei ). Hvis du er overvektig, kan jeg ikke se grunnen til operasjonen, men hvis du er slank, er det jo forståelig. Beklager at jeg stiller litt ... på kanten ... spørsmål. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (Litt til Conflict) Litt vanskelig å se. Jeg hadde nesten gjetta på at hun er normalvektig. Hvorfor? De som passer på tenna sine, passer også på kroppen sin. Begrunner de i at BMIen min er akkurat nå 23,51 og at jeg har hatt masse hull, og har et stort krater i en tann. Vil gjerne se fullt påkledd før og etterbilde Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Lise04 har vel egentlig oppgitt at hun er ganske normalvektig i det hun sier at BH størrelsen er 75... Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Bra du fikk gjort det her nokså tidlig, før det hadde fått gjort store skader ihvertfall. Min mor tok en slik operasjon for noen år siden, etter å ha slitt med ryggen i flere år. Desverre hadde hun slitt med det her en stund, så hun har fremdeles litt problemer med ryggen, noe som er for at det ikke ble gjort tidligere. Gratulerer iallefall Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Hehe.. Skjønner godt hvorfor du/dere spør. Det er lov å være nysgjerrig. Men dere kunne jo gløtta litt inn i RPP, Recent Pic Post tråden da Normalvektig vil jeg si.. Så bare så rart ut med store pupper, for jeg har veldig slanke og lange bein i forhold til den korte overkroppen.. Så da var det liksom vandrende pupper hehe. Dessuten så jeg oftest gravid ut i topper som ikke var tighte. Konklusjon: Feilproposjonert. Så det var jo greit at de var smertehelvete også da, så jeg hadde en god nok grunn. Gjorde vel også at jeg hata dem.. Ikke morsomt å ha noe der som aldri går vekk, og som gir deg smerter i kroppen når man er 21 år.. LITT for tidlig. EDIT: Leifur var her Endret 20. september 2008 av Lise04 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Lykke til! Ta et før og etter bilde, med de samme klærene på slik at vi kan se forskjellen. Tipper du ikke vil vise puppene dine for alle, særlig ikke når du får arr på de. Pluss at å få sår i nakken etter bikinitoppen, vondt i skuldrene Fikk det når jeg hadde tilpasset GRUen feil og det var for mye trykk på et sted på nakken, så det hjelper å skaffe en bikinitopp som ikke har tynne stropper og som fordeler vekten på et større område. Er du en jente ? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Gratulerer med vellykket operasjon. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Gratulerer med vellykket operasjon. Takk.. jeg så dem i går da jeg dusja sweet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Så bra da, Lise Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hvordan føles de egentlig nå? Du har sikkert kutta over masse nervetråder og slikt, så er de litt numme eller noe slikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå