christer-R Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Folket her virker som en gjeng kåtinger som ikke har sett bryster før Word. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Folket her virker som en gjeng kåtinger som ikke har sett bryster før Dette er et internettforum. 90 % ville kuttet av seg venstre storetå for et bilde av noen bryster Endret 14. januar 2009 av kanonkent Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Så mye mer proposjonert ut nå, gratulerer Slik det var før kan jeg tenke meg det var et helvette, som du sier er overkroppen din ganske liten så et par kilo ekstra merkes nok godt! Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Så mye mer proposjonert ut nå, gratulerer Slik det var før kan jeg tenke meg det var et helvette, som du sier er overkroppen din ganske liten så et par kilo ekstra merkes nok godt! Ja, jeg er kjempefornøyd. Helt syk forskjell. De er jo fortsatt en ganske god håndfull Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Vil bare gratulere og si at du virkelig bør være fornøyd med resultatet. Så veldig bra ut. Og så er du utrolig tøff som er åpen om det og legger ut bilder her. Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 For å quote Superbad. ''That's like slapping god in the face for giving you a beautiful gift.'' Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Flott da Kjenner 2 stk som har gått gjennom det samme, hun ene med til og med enda større brød enn deg, var visst en veldig belastning. Så utrolig flott at du fikk operasjonen du ønsket deg. Sikkert deilig etter 3 års venting. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Ja, men det er litt ergelig at jenter som venter nå venter i/3 av tiden min.. blæ Men men.. Det var verdt ventinga! For hadde jeg operert meg før (var litt tykkere) så hadde de vært slappe nå.. Hehe Så win for me Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Litt seint, men gratulerer ^^ Synes faktisk du er penere på "etter" bildet enn på "før" bildet ditt Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Takk men skjønte ikke helt den siste.. selvfølgelig er jeg penere på etter-bildet, jeg har jo forminsket ballongene! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Lawls! Det var det jeg prøvde å komplimentere. At du var penere med mindre "ballonger" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Når jeg ser en mulighet til å gratulere mine fellow forumsbrukere så må jeg nesten ta den. Gratulere med smaller boobs. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg har vurdert det samme. Regner med at du måtte betale en egenandel? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Joda, 200 kr for hvert sykehusbesøk. Med alt (medisiner, legebesøk) ble det rundt 1500 tror jeg. Ganske lite. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Okey, det var jo ikke så gale. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Etter litt roting i arkivet mitt fant jeg dette bildet av mine "gamle" pupper ..og ett av de nye.. Bare fordi dere har mast sånn IKKE UNDER 18 ÅR!!! Endret 15. mars 2009 av Lise04 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hot damn Liker de nye bedre, passer bedre til deg ^^ Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Grats, de nye ble bedre Endret 15. mars 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå