Dammed Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 likte bildet av de edle deler, mystiskt. hehe Men ja så bra ut det. Åssen gikk det med såra, lega det fort? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Dem er fortsatt store, men kanskje ikke så digre lenger. Skjønner godt at du er veldig fornøyd, ble veldig bra. Og ikke en plage lenger heller. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Skal treipe arrene i 2-3 mnd da, sist tirsdag var det 9 uker siden.. Men vet ikke om jeg tør å la arrene være frie.. skummelt. Det har grodd, men arrene er liksom ikke så diskré enda.. Så den hudfarga teipen får holde en stund til Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 For dere som fortsatt leser denne tråden vil jeg bare komme med en oppdattering: Ferdig med teipinga!! wohoo Det har gått kjapt, men syns ikke arrene er så fine enda. Går nok et år før de blir litt blekere tror jeg. Skal i allefall være forsiktig i sola Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 De kommer seg sikkert. Må være vidunderlig å slippe tapen Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Denne tråden gjør meg trist. Tenk å ødelegge pupper på den måten da. Nei og nei. Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Eh? Ødelegge? Hva er det hun ødelegger? Hun tok jo denne operasjonen for å slippe et smertehelvete. Bra det går fint med puppene dine Lise04! Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 wow, trudde det var verneplikt eller fengsel det var snakk om. grattis! Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Eh? Ødelegge? Hva er det hun ødelegger?Hun tok jo denne operasjonen for å slippe et smertehelvete. Greit nok at hun gjorde det for å unngå smerte men puppene blir jo praktisk talt ødelagt. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Haha, ødelagt faktisk! De er penere nå enn noen sinne Fortsatt store, men ikke mer sår etter BH wii Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Større = bedre + at du jo får arr. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Stenges for opprydding. Seriøst, la jenta få bli kvitt med sine helsemessige plager uten å #mase# for mye i denne tråden. @ Lise04, fint og greit Edit: åpnes igjen... Endret 3. januar 2009 av Jarmo Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 @ lise04 , grattis me nye pupper! - og bra at du føler deg bedre! Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Hva gjør du med brystfettet som tas av....? (frakten kan jeg betale) Hoho, i det småperverse hjørnet i dag. Men seriøst, gratulerer Det tok 3 år for å få en operasjon altså? Og jeg som trodde å vente en måned til tannlegetimen var lenge... Edit: Så bildet av før/etter, synes det var klar forbedring Flotte bryster! Endret 5. januar 2009 av Genuine Genes Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 JA, det var ubeskrivelig lang ventetid. Som regel skal det ta 1-1,5 år.. Men men.. nå er det i allefall gjort Skal legge ut nytt bilde på torsdag tenker jeg Siden dere er så snille og oppmuntrende Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Må ikke legge ut sånt, blir helt satt ut her Men sånn seriøst, du kan være skikkelig stolt av puppene dine. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Hihi Thank you Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Folket her virker som en gjeng kåtinger som ikke har sett bryster før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå