Fashionjunkiie Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Noe som heter "plasterfjerner" også, som fjerner det klisset etter man har tatt av et plaster. Består sikkert av de samme tingene dog. Fåes kjøpt på apoteket. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Noe som heter "plasterfjerner" også, som fjerner det klisset etter man har tatt av et plaster. Består sikkert av de samme tingene dog. Fåes kjøpt på apoteket. Hørtes noe mer fornuftig ut enn noe som er kjøpt på en byggvarehandel xD Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 ER bare litt redd for å gnukke for mye på huden der.. Hvor får man kjøpt aceton da? Ikke tenk på det engang. Aceton er etsende og bør absolutt IKKE komme i kontakt med huden. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ikke tenk på det engang. Aceton er etsende og bør absolutt IKKE komme i kontakt med huden. det er det dummeste jeg har hørt på veldig lenge. jeg har selv brukt aceton på huden flere ganger uten å meke noe som helst. tror du virkelig neglelakkfjerner ville bestått av 95% aceton hvis det hadde vært skadelig for huden? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Utdrag fra HMS-datablad for Aceton: Førstehjelpstiltak Hudkontakt: Tilsølt tøy fjernes. Vask straks med vann og såpe. Kontakt lege ved sårdannelse eller vedvarende irritasjon. Hele databladet Ja, jeg overdrev noe i det forrige innlegget. Men jeg vil fremdeles ikke anbefale Aceton på hud. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ja, jeg overdrev noe i det forrige innlegget. Men jeg vil fremdeles ikke anbefale Aceton på hud. det er ikke å anbefale over lengere tid, det er jeg enig i. Men å bruke det til å fjerne limrester på et såpass lite område skal ikek være noe problem. Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 men ville dog ungått å få noe i sårene hvis de ikke er helt grodd, men det er de vel kanskje etter hvert... Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Noe som heter "plasterfjerner" også, som fjerner det klisset etter man har tatt av et plaster. Består sikkert av de samme tingene dog. Fåes kjøpt på apoteket. Ja, kjøpte det Funka knall.. Sånn, nå ser jeg ikke så "operert" ut.. hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Det med aceton. Helte en hel flaske neglelakkfjerner over hendene mine(vasket meg i aceton), og jeg merket ikke noe. Hadde vel det på i en 30 minutter før jeg vasket det av. Det klødde riktignok litt. Så det kunne sikkert gitt utslett om jeg ikke hadde fjernet det. Endret 4. november 2008 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ikke tenk på det engang. Aceton er etsende og bør absolutt IKKE komme i kontakt med huden. det er det dummeste jeg har hørt på veldig lenge. jeg har selv brukt aceton på huden flere ganger uten å meke noe som helst. tror du virkelig neglelakkfjerner ville bestått av 95% aceton hvis det hadde vært skadelig for huden? HAHA. Jeg er helt enig med deg der. Hadde det i naturfag, sølte over hele hånden, tørket det bare av. ---------------- On topic: Bra at det gikk bra Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Gratulerer Lise04. =) Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Takk!! Jeg er så ubeskrivelig glad for tia. Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Herlig, du fortjente det Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Er det noen som har erfaring med arr og operasjon? Det har nå gått 9 uker siden operasjonen, og jeg skal snart slutte å teipe arrene. MEn jeg syns det ene arret er blitt veldig stygt og tykt i forhold til de andre? Hvorfor?? :/ Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Er jo noen arr som irrer mer enn andre, tror egentlig du bare må regne med at dette vil ta tid Grattis! Endret 20. november 2008 av PhenomenA Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Okei da.. *utolmodig* Takk takk :D Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jepp, arr tar tid og lege. (: Ha litt tålmodighet så skal du se at det hjelper. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Må bare si grattis som mange andre! Og så må jeg bare si for en tråd (off-topic) kommentarene fikk meg til å le mer enn en gang. XD Bra at du tar det ganske sportslig, for noen av dem kommentarene var drøye... Men hva skjedde med etter-bilde med klær, eller som du selv sa, samme topp? Angående arr, det tar gjerne en god stund, først blir det bredere, og så krymper dem sammen etter tid, men ikke alltid. Men som regel så blir det til en tynn strek etter et par år. Men uansett, hørtes som et slit med F ja... Off-topic: aceton er ganske svakt, men uansett så tørker det huden og har du et sår og du får aceton på det så er det i alle fall ikke deilig, også sår hud, brukte det ofte mtp glassfiber jobbing og jeg bruker hansker når jeg renser utstyret senere... (hobby basis) Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 (endret) FØR ETTER SÅNN!!! Endret 19. november 2008 av Lise04 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Lise: Se der ja, så veldig bra proposjonert ut. Skjønner at du er fornøyd Endret 19. november 2008 av Llandari Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå