Gå til innhold

3 år med venting er OVER!


Nymph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke tenk på det engang. Aceton er etsende og bør absolutt IKKE komme i kontakt med huden.

 

det er det dummeste jeg har hørt på veldig lenge. jeg har selv brukt aceton på huden flere ganger uten å meke noe som helst. tror du virkelig neglelakkfjerner ville bestått av 95% aceton hvis det hadde vært skadelig for huden?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Det med aceton. Helte en hel flaske neglelakkfjerner over hendene mine(vasket meg i aceton), og jeg merket ikke noe. Hadde vel det på i en 30 minutter før jeg vasket det av. Det klødde riktignok litt. Så det kunne sikkert gitt utslett om jeg ikke hadde fjernet det.

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar
Ikke tenk på det engang. Aceton er etsende og bør absolutt IKKE komme i kontakt med huden.

 

det er det dummeste jeg har hørt på veldig lenge. jeg har selv brukt aceton på huden flere ganger uten å meke noe som helst. tror du virkelig neglelakkfjerner ville bestått av 95% aceton hvis det hadde vært skadelig for huden?

 

 

HAHA. Jeg er helt enig med deg der. Hadde det i naturfag, sølte over hele hånden, tørket det bare av.

 

----------------

On topic: Bra at det gikk bra :)

Lenke til kommentar

Må bare si grattis som mange andre!

 

Og så må jeg bare si for en tråd (off-topic) kommentarene fikk meg til å le mer enn en gang. XD Bra at du tar det ganske sportslig, for noen av dem kommentarene var drøye... :ermm:

 

Men hva skjedde med etter-bilde med klær, eller som du selv sa, samme topp?

 

Angående arr, det tar gjerne en god stund, først blir det bredere, og så krymper dem sammen etter tid, men ikke alltid. Men som regel så blir det til en tynn strek etter et par år.

 

Men uansett, hørtes som et slit med F ja...

 

Off-topic: aceton er ganske svakt, men uansett så tørker det huden og har du et sår og du får aceton på det så er det i alle fall ikke deilig, også sår hud, brukte det ofte mtp glassfiber jobbing og jeg bruker hansker når jeg renser utstyret senere... (hobby basis)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...