Nymph Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Har ventet i 3 år på en etterlengtet operasjon, og på tirsdag i neste uke er dagen endelig kommet!!!!! Hyyyyyl Wish me luck! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Silikonpupper... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Er det lov å spørre hva slags operasjon? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) evt, får vi se resultatet? Edit: Ånei. Endret 12. september 2008 av Hille Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Silikonpupper... Nei, desverre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) aaaaaw Endret 12. september 2008 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Skal faktisk redusere brystene mine.. Endelig kommer smertehelvete og såre skuldre til å være historie (ETTER rehabiliteringen da, of course) Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 oi, sliter med for store faktisk. Gikk i klasse med ei jente som måtte gjennom samme greiene. Kan ikke være særlig behageligt nei. Lenke til kommentar
Aellz Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Wtf?, så store mugger at du har såre skuldre? nei men, lykke til da Endret 12. september 2008 av VetatioN Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 ok, kan vi se et "før"- bilde da eller? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Haha.. ja you wish Det høres kanskje ut som et luksusproblem, men på meg ser det helt banalt ut.. Pluss at å få sår i nakken etter bikinitoppen, vondt i skuldrene, ubehageligheter med å sove på magen osv, er ikke verdt det. Og jeg kommer nok til å ha "store" etterpå også da, selv om jeg halverer de. Kanskje jeg kan få litt øyekontakt nå og da, til en forandring.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Fra F-cup til C? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Full 75 E (har ikke prøvd større), til en 75 C I can't wait! Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Gratulerer :] Takk! Men jeg er kjempenervøs da.. Har aldri vært på sykehus, har ikke borret i tennene en gang!! Så aner jo ikke hva jeg går til.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Lykke til! Ta et før og etter bilde, med de samme klærene på slik at vi kan se forskjellen. Tipper du ikke vil vise puppene dine for alle, særlig ikke når du får arr på de. Pluss at å få sår i nakken etter bikinitoppen, vondt i skuldrene Fikk det når jeg hadde tilpasset GRUen feil og det var for mye trykk på et sted på nakken, så det hjelper å skaffe en bikinitopp som ikke har tynne stropper og som fordeler vekten på et større område. Endret 13. september 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Lykke til! Ta et før og etter bilde, med de samme klærene på slik at vi kan se forskjellen. Tipper du ikke vil vise puppene dine for alle, særlig ikke når du får arr på de. Pluss at å få sår i nakken etter bikinitoppen, vondt i skuldrene Fikk det når jeg hadde tilpasset GRUen feil og det var for mye trykk på et sted på nakken, så det hjelper å skaffe en bikinitopp som ikke har tynne stropper og som fordeler vekten på et større område. Jo men da er det jo ikke en fin bikini lenger... da er det jo en bestemorsbh Skal ta bilde, iallefall for min egen del.. blir rart å se. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Gratulerer. Det å være på sykehuset for første gang og operere skal ikke være så farlig som de skal ha det til. Du vil få fin oppfølging, og bedøvelse/narkose så du ikke kjenner så mye. Etterpå så kan ta du ta smertestillende vis du får lov av legene. Kjenner noen som gjorde det samme, med akkuratt samme problem. Hun er også glad for at hun gjorde det. Lykke til! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Gratulerer Lise, og alt skal nok gå bra skal du se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå