Opelduude Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Når jeg kobler mobilen min til pc-en med usb kabel så skjer det ingen ting, hører bare den lyden om at noe er kobla til men lenger kommer jeg ikke. Har lasta ned Sony Ericsson pc suite, men til ingen nytte. Noen driver ellerno jeg må laste ned?? Mobil: SS w880i OS: Vista 32 Takker for svar Edit: Tar på Filoverføring på mobilen (det kommer opp når jeg plugger i usb kontakta) Endret 13. september 2008 av cyclo Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Om du velger 'Filoverføring' tror jeg du bare åpner tilgang til minnekortet. Kommer som regel opp som en egen liten harddisk på 'My Computer/Min Datamaskin'. Velg 'TelefonModus' eller noe sånt når du skal koble til med SE PC Suit. Hva er grunnen til at du skal koble den til maskinen? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Så jeg får lasta inn musikk på telefonen. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Og Minnekortet kommer ikke opp på Min Datamaskin etter du velger Filoverføring? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Og Minnekortet kommer ikke opp på Min Datamaskin etter du velger Filoverføring? Nei. Jævla irriterende dette her, har liksom tenkt å bruke mobilen som mp3 spiller. Alltid noe som ikke funker med vista -.- Edit: Fikk det til å funke nå, det måtte til en pc med xp på. Endret 14. september 2008 av Gryterett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå