iver89 Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Leste posten om GBC skjermen og kom da på at jeg har to gamle laptop'er liggende på hylla rett bak meg. Er det mulig å demontere dem for så å ta ut skjermen og koble den til PCen, eller er det noen spesielle signaler som må dekodes fra VGA uttaket til laptop skjermene? Skjermene er sånn omkring 10-12" ville jeg tro, hadde vært kult om jeg kunne bruke dem som ekstra skjermer på PCen min; en til Outlook og en til TV-kortet 8) . Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 *DUMB* Ingen som vet? Lenke til kommentar
Radeon9700 Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg har også en laptop liggende som jeg skulle fått laga noe ut av, evt bygget det inn i pcen... Ingen som vet noe??? Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 tror jeg lager en ny tråd i elektronikk jeg, før moderatorene gjør det :oops: . Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 tror jeg lager en ny tråd i elektronikk jeg, før moderatorene gjør det :oops: . Nei, dette er generelt sett ikke mulig. Skjermene i laptops bruker spesielle kontrollere, og disse er som regel spesialdesignet for hver laptopmodell og er en integrert del av hovedkort/skjermkort på laptop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå