hans A Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Når jeg kobler mobilen min(SE k810i) til PC'en via USB kablelen får jeg bare opp tomme kataloger når jeg bruker windows Utforsker. Picture og Video -katalogene inneholder ingen filer, verken på selve mobilen eller minnekortet. Hvis jeg bruker PC Suite så får jeg overført bildene, men ikke ved hjelp av windows sine egne program. (XP Home) Noen som har tips? Endret 13. september 2008 av cyclo La til telefonmodell i topic Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Når jeg kobler mobilen min(SE k810i) til PC'en via USB kablelenfår jeg bare opp tomme kataloger når jeg bruker windows Utforsker. Picture og Video -katalogene inneholder ingen filer, verken på selve mobilen eller minnekortet. Hvis jeg bruker PC Suite så får jeg overført bildene, men ikke ved hjelp av windows sine egne program. (XP Home) Noen som har tips? følgte det ikke med en adapter for M2 kortet? hvis ikke kan du jo kjøpe en og da skal alt bli behandlet som en vanlig USB-minne penn Lenke til kommentar
hans A Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Det fulgte ikke med en minne adapter, men under "Min datamaskin" står både mobilen og minnekortet. Men man får bare fram alle katalogene, men desverre er de TOM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå