Crazy Joe Davola Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Har sett litt på Sacred 2: Fallen Angel, og lurer på om jeg skal forhåndsbestille det, da det ser veldig bra ut. Liker spill som Gothic 3, Oblivion og Two Worlds. Kjøpte Neverwinter Nights 2, men det falt ikke helt i smak. Ble litt for mye stress å passe på de andre i gruppen, og kameraet var alt for følsomt. Liker best når jeg spiller bare en karakter. Er dette mer likt de 3 første nevnte eller Neverwinter Nights 2? Har lyst på et godt RPG spill til pc nå i høst som varer en del timer Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Om det er likt det første så er det ikke likt noen i lista di. Det er et mere hack'n slash spill om jeg ikke husker voldsomt feil. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Ok. Da tror jeg at jeg venter med å kjøpe det til jeg leser noen anmeldeser og eventuelt tester en demo hvis de lager det. Men det ser ivertfall spennende ut, og en stor åpen verden med masse quester, valg og utforsking er artig Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Du kan kjøpe gamle Sacred + expansion på Steam for en slikk og ingenting. Jeg regner med gameplaykjernen er mer eller mindre uforandret - se om det faller i smak. Rent teknisk sett drar det selvsagt på årene, men det er jo derfor vi venter på en oppfølger. Sacred er som sagt loot-fokusert hack and slash, ikke så mye RPG at det gjør noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå