Kamerilla Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hei! Jeg vil konvertere filene på min eksterne harddisk. Jeg har fått tipsa at jeg kan bruke kommandoen convert F: /fs:ntfs /nosecurity og at jeg finner informasjon på denne sida: http://technet.microsoft.com/en-us/library/cc730863.aspx Men jeg skjønner ikke hva dette betyr: (står på sida som er nevnt over) Important You must create the placeholder file by using the fsutil file createnew command prior to running convert. Convert does not create this file for you. Convert overwrites this file with NTFS metadata. After conversion, any unused space in this file is freed. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Kan ikke si jeg vet nøyaktig hva det betyr, men det gjelder jo bare hvis du bruker cvtarea argumentet. Og det trenger du ikke. Argumenter i [] er valgfritt. Det er forresten ikke filene du konverterer, men filsystemet. Filene forblir uforandret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Her er kommandoen du skal bruke convert f: /FS:NTFS /V /X Det burde gjøre saken tenker jeg... Lenke til kommentar
Kamerilla Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Her er kommandoen du skal brukeconvert f: /FS:NTFS /V /X Det burde gjøre saken tenker jeg... Takk for svar. Hvorfor ikke /nosecurity på slutten? Hva er forskjellen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 På fat filsystem, så er der ikke noen sikkerhet. Jeg kan tanke meg den /nosecurity bryteren er med hvis du skal onvertere til NTFS fra et filsystem med sikkerhet, og ikke ta med den sikkerheten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå