Otowi Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Har seg slik at jeg har som den store StarWars fannen jeg er, har forhåndsbestillt The Force Unleashed fra VGP... Men, det er en gang slik med VGP at de ikke sender ut forhåndsbestillte spill før release dagen, og med vanlig postgang vil det tilsi at jeg ikke får spillet før en god stund etter release dagen. Jeg sendte derfor en mail og spurte om det var mulig å bytte fra vanlig Airmail, til DHL Express, og det skulle gå fint sa VGP, og ba meg bekrefte at jeg ville forandre shipping metoden, noe jeg sa at jeg var.. Men når jeg så går inn på "my account" på VGP sine sider for å sjekke om de har forandret shipping metoden, står den fortsatt som Airmail, og ikke som DHL Express som vi ble enige om.. Jeg har sendt flere mail til VGP, der jeg lurer på hvorfor de ikke har forandret shipping metoden til DHL Express fra Airmail som vi ble enige om, men de svarer ikke på mine hendvendelser, og jeg vil helst unngå å ringe langdistanse til Kanada... Tror dere at de har forandret det internt til DHL Express, men at "my account" siden min ikke har blitt oppdatert, eller vill de sende det med Airmail?? Endret 12. september 2008 av Otowi Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Noen som har et fornuftig svar å komme med??? Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Ingen som har noe å komme med i det hele tatt?? Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Ser at det ikke har kommet noen svar her enda... Er det ingen som har forandret shipping metode på VGP.ca før, og som har erfaring med hvordan VGP gjør det?? Endret 13. september 2008 av Otowi Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Siden du er så ivrig på forumet, har du tid til å lese hva retningslinjene sier om bumping. Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Sorry, ante ikke at det var en slik regel her... Uvanlig lang tid spør du meg, men nok om det... Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Selv om de ikke har endret det på siden behøver det vel ikke bety at de ikke skal sende med DHL. Tålmodighet er en utrolig fin ting. De pleier som regel å svare rimelig kjapt, de er vel bare lei av maset ditt. Endret 13. september 2008 av Shifty Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Joda, de kan jo forsatt sende det med DHL, men det hadde bare vært greit å vite det med sikkerhet, noe jeg enda ikke er , siden de jo ikke svarer meg. Håper bare det er en glipp at de ikke har svart meg da.. Men er jo litt dårlig service på en måte da... Well, only time will tell in the end I guess... Endret 13. september 2008 av Otowi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå