Gå til innhold

Spørsmål ang VGP.ca

Anbefalte innlegg

Har seg slik at jeg har som den store StarWars fannen jeg er, har forhåndsbestillt The Force Unleashed fra VGP...

Men, det er en gang slik med VGP at de ikke sender ut forhåndsbestillte spill før release dagen, og med vanlig postgang vil det tilsi at jeg ikke får spillet før en god stund etter release dagen.

Jeg sendte derfor en mail og spurte om det var mulig å bytte fra vanlig Airmail, til DHL Express, og det skulle gå fint sa VGP, og ba meg bekrefte at jeg ville forandre shipping metoden, noe jeg sa at jeg var..

Men når jeg så går inn på "my account" på VGP sine sider for å sjekke om de har forandret shipping metoden, står den fortsatt som Airmail, og ikke som DHL Express som vi ble enige om..

Jeg har sendt flere mail til VGP, der jeg lurer på hvorfor de ikke har forandret shipping metoden til DHL Express fra Airmail som vi ble enige om, men de svarer ikke på mine hendvendelser, og jeg vil helst unngå å ringe langdistanse til Kanada...

Tror dere at de har forandret det internt til DHL Express, men at "my account" siden min ikke har blitt oppdatert, eller vill de sende det med Airmail??

Endret av Otowi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, de kan jo forsatt sende det med DHL, men det hadde bare vært greit å vite det med sikkerhet, noe jeg enda ikke er , siden de jo ikke svarer meg.

Håper bare det er en glipp at de ikke har svart meg da.. Men er jo litt dårlig service på en måte da...

Well, only time will tell in the end I guess...

Endret av Otowi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...