kentove91 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Hei. Jeg har fått meg disse produktene og jeg kjøpte privat fra noen jeg kjenner men han hadde mista manual koblingsskjemaet... Nå trenger jeg hjelp. har heller ikke fått noe ledninger så det er kunn Sub og forsterker jeg har. har muligens noen av ledningene jeg trenger men som sagt hadde det vært flott om noen kunne finne ut vilke ledninger jeg trenger og link til sider der jeg kan kjøpe dette. og koblingsskjema. Takker for svar Endret 12. september 2008 av kentove91 Lenke til kommentar
kentove91 Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Sticky: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=462786 Lenke til kommentar
kentove91 Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Vilke ledninger kabler trenger jeg da? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Det står jo der. Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Han må nok ha litt mere info angående hvilke ledinger som blir brukt til hva. Hvis du tar en tur til din lokale bilshappe har de kanskje kabel sneller der, man betaler pr meter, f.eks, må man ha noen skikkelig tykke kabler til strøm og jord, ca tykkelse som en lillefinger, mens fra forsterker til basserene trenger man ikke så tykke, men må da ha litt størelse de også. Mener de selger bilstereo kabler på elkjøp også, gjør i alle fall der her i notodeen, men det er monster kabler som er overpriset. Lenke til kommentar
kentove91 Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Han må nok ha litt mere info angående hvilke ledinger som blir brukt til hva.Hvis du tar en tur til din lokale bilshappe har de kanskje kabel sneller der, man betaler pr meter, f.eks, må man ha noen skikkelig tykke kabler til strøm og jord, ca tykkelse som en lillefinger, mens fra forsterker til basserene trenger man ikke så tykke, men må da ha litt størelse de også. Mener de selger bilstereo kabler på elkjøp også, gjør i alle fall der her i notodeen, men det er monster kabler som er overpriset. Har noen gode kabler som kansje funker. skal ta bilde og laste opp Lenke til kommentar
kentove91 Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Her er de kablene jeg har nå. de er ganske så lange men er de bra nåkk? har fingern min med i bilde så dere kan måle sånn ca Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Ja, de kan du bruke til suben, så da trenger du signalkabler, og strømkabler i tilegg, samt sikkring og "kabelsko" PS: håper ikke du har gitt så mange hundrelappene for det der Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Holder fra forsterker til sub tenker jeg, men fra batteri til forsterker må du gange de med 3 i alle fall. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 De har feks ett sett med 21mm kabel på biltema til rundt 450-500kr, det kan jo være aktuelt om du ikke har noen bilstereosjapper i nærheten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå