Senitel Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 hei, ser anlegget er på tilbud til 599,- eller no, på komplett.no er det et bra anlegg? noen erfaringer? i retail versonen, hva følger med? og hva følger ikke med?? Takker for oppmerksomheten! Hilsen Stian da Man Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 jeg har det med et Soundblaster Audigy card og er veldig fornøyd. jeg har hatt det siden jul og har ikke merket noen problemer. Jeg anbefaler det, spesielt til den prisen :wink: Det som følgte med var egentlig bare høgtalerne og en bruksanvisning og kabler, og en liten, smart volumkontroll til å ha på bordet. Lenke til kommentar
stranden Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Nice.. tenke å kjøpe det jeg å... er det nok med 6 watt?? i dag har jeg vært heldig med hits.. 3 topicer som jeg akkurat ville vite noe om.. litt offtopic da.. Lenke til kommentar
iverrofs Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Hva synes dere om radeon 7200? Hva har det egentlig til båndbredde? GB/s? Eier av dette er MORTEN MewTwo Lenke til kommentar
stranden Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 wtf... hva har det med denne topicen å gjøre? uanz... det kortet er ikke bra.. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Har selv det annlegget og må bare si at til den prisen så er det et kjempekupp! Kjøpte det for ca 1000 kroner for ca 6-7mnd siden og angrer ikke! Må bare si at det ikke er spes mye trøkk i høytalerene, men det er mye mer enn man tror. Trudde ikke at det var sant at høytalerene var på 6 watt og sub på 14 (eller var det 17?). Det jeg bruker det til er musikk og film og til begge deler funker det fett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå