Positive Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Prøv Chronos. Takker for tipset. Skal se om jeg finner det Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Har noen andre rød skrift i nedre høyre hjørnet når man starter telefonen? Har det jeg Masse tall og no greier, husker ikke i farta. Lenke til kommentar
hamkeng Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg er på jakt etter et program som kan erstatte alarmapplikasjonen som følger med. Den er jo sjanseløs når man trøtt i trynet om morgenen ønsker å snooze noen ganger før beina plantes i gulvet. I tillegg er den jo håpløst vanskelig å slå av med morgentrøtte øyne. Noen forslag? Jeg bruker G-Alarm http://www.ageye.de/index.php?s=home Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Har noen andre rød skrift i nedre høyre hjørnet når man starter telefonen? Har det jeg Masse tall og no greier, husker ikke i farta. Ja, det er vel ikke annet enn informasjon om telefonen. Lenke til kommentar
SoftChIP Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 hei. Jeg har touch pro men lurer på en ting. Jeg får ikke mobilen til å vibrere når jeg blir oppringt eller mottar melding. hvordan får jeg til det? takk Lenke til kommentar
gmes Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Nyttige programmer til Touch Pro: Advanced Configuration Tool: Program som enkelt lar deg endre på en hel rekke innstillinger. Ved hjelp av dette programmet kan man enkelt tilpasse telefonen og i mange tilfeller gjøre den mye raskere. Diamond TF3D Config: Med dette programmet kan man enkelt tilpasse og gjøre endringer i Touch Flo programmet. I tillegg gir programmet mulighet til å anvende flere tweaks som gjør Touch Flo raskere. Et "must have" Tilføye byer til værapplikasjonen: Ved hjelp av dette programmet kan du føye til byer som ikke finnes i programmet fra før. For at ovennevnte programmer skal virke, trenger du også å installere Compact Net Framework 3.5. Samtlige programmer er nå installert på min telefon og fungerer utmerket Famework og det. skal det lagres på tlf heller minnekorte? Lenke til kommentar
Jamm Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Har noen noen et tips på hvordan man skal få SIP f.eks. Vyke MobilIP til å fungere på Touch Pro. En telefon på dette nivået bør være mulig å bruke VOIP/SIP. Den eneste som jeg har fått til å fungere hittil er å installere Fring som SIP. Problemet med Fring og Vyke ble dårlig lydkvalitet. Har prøvd følgende uten å lykkes: - Skype for WM 6.1 Pro. - Da blir touch panelet helt på villspor. - destr0_VOIP_WM61___SIP_Config_1.1 - Fugerer ikke (denne app. vil ikke la seg av-installere ) - SetupVoIP_v0.3 - installeres, men vil ikke starte (uventet feil fra Windows) - RAPHAEL_VoIP - Vyke blir tilgjengelig, men vil ikke ringe opp kontakten. Ellers så har jeg funnet et program som løser problemet med "lommering/svar" - AnswerkeysDisabler.v0.4.1 Lenke til kommentar
gmes Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 hvordan fungere dette programmet?? Lenke til kommentar
92844640 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Fikk akkurat min Touch Pro... Virker veldig bra. Prøver å få over kontaktene mine fra SE p1 via bluetooth men det kommer bare opp en feilmelding. Har også prøvd å lagre kontaktene på SIM kortet mitt men da kommer det jo en en bokstav for telefon nr. er det noen som har et tips? Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Synkronisere de via Outlook på PCen. Lenke til kommentar
Jamm Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 hvordan fungere dette programmet?? Dersom det er "AnswerkeysDisabler.v0.4.1" du tenker på, så er displayet låst ved innkommende samtaler. Den eneste måten å besvare innkommende samtale er ved å bruke den fysiske "Svar" knappen. Displaylåsen ved innkommende samtale kan oppheves ved å trekke ut "Stylus". Med dette programet kan jeg fomle telefonen ut av veske/lomme uten at innkommende samtale blir besvart, og avvist, i neste "touch" Lenke til kommentar
miXer Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 hei. Jeg har touch pro men lurer på en ting.Jeg får ikke mobilen til å vibrere når jeg blir oppringt eller mottar melding. hvordan får jeg til det? takk Start - Instillinger - Telefon - Velg Vibrer og ring i Ringetype Lenke til kommentar
RawKuz Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Sikkert et ganske dumt spørsmål, men har ikke funnet ut av det, så prøver her. Har lagt inn nytt album på telefonen, men får ikke oppdatert albumet med bilde av coveret. Har lagt coveret inne i mappen med sangene, bildet er jpg, så skulle være i orden? Lenke til kommentar
blitzen Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg er på jakt etter et program som kan erstatte alarmapplikasjonen som følger med. Den er jo sjanseløs når man trøtt i trynet om morgenen ønsker å snooze noen ganger før beina plantes i gulvet. I tillegg er den jo håpløst vanskelig å slå av med morgentrøtte øyne. Noen forslag? Jeg bruker G-Alarm http://www.ageye.de/index.php?s=home Det programmet ser bra ut. Fant et som heter Pocket WakeUp som også fungerer slik jeg vil. Dvs at det er svært enkelt å velge snooze eller slå av alarm. Bakdelen er at programmet er fransk, og at de engelske språkfilene ikke oversetter alt. Takk for tipset, laster nok ned dette snart. Lenke til kommentar
gmes Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Når man får mms. E det noe mulighet attnår man åpner meldinga att bilde er oppe.. nu må man jo ta ut penna før å trykke på det lille bilde ikonet før å få se bilde... tungvindt. := Lenke til kommentar
blitzen Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Enig Gmes. Skulle gjerne fått gjort noe med det. Lenke til kommentar
melathonin Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Er det noen her som vet hvordan man legger til egne alarm-toner? På samme måte som du gjør det med ringetoner. Finner ikke mappen for alarmtoner. Jepp, jeg har lagt inn flere Egne alarm-toner. Bare legg inn WAVE filer i katalogen "WINDOWS". Finnes mange program på nettet som konverterer dine MP3 til WAVE gratis. Du må også kjøre filene gjennom MP3-trimmeren som følger med i programmet. Antageligvis endrer systemet filen på en eller annen måte. Har lagt inn deler av flere sanger der selv, funker som bare det. Lenke til kommentar
gmes Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Enig Gmes. Skulle gjerne fått gjort noe med det. Blitzen: Jeg fant ut. du må disable sms tråd. Så du ikke får det opp som en chat. Får kun 1 å 1 melding slik som vanlige mobiler. Funket hest da.. Lenke til kommentar
blitzen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Godt at det er mulig å omgå det, Gmes. På den annen side liker jeg veldig godt den trådbaserte visningen, så det ultimate hadde vært å få det til med den aktiv. Uansett fint at du fant det ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå