-Just-Me- Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Prøvde å laste ned en fil der jeg får vista utseende, er litt lei av XP egentlig.. Men det fikk jeg ikke, men noen ikoner, som ikoner for min datamaskin, kontroll panel ser annerleder ut. Alt fungerer som før, men det er irriterende. Hvordan får jeg tilbake den vanlige XPen med de vanlige ikonene? Men har fremdeles lyst på vista utseende, vet noen hvordan jeg laster ned et gratis vista tema, som forandre start menyen og hele start linja? please svar på begge spm Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 1 ) prøv system gjennoppretting 2 ) Vista Transformation Pack 8.0.1: http://www.softpedia.com/get/System/OS-Enh...tion-Pack.shtml lykke til Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Men forløpig fikk jeg startMENYEN til å bli vista, hvordan får jeg den blå start linja til å bli vista preget? Endret 13. september 2008 av Spinexel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå