SintKanin Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Holder på å sette sammen en HTPC, men oppdaget at det er 2 stk power SW plugger, jeg skjønner at de er til å starte maskinen, hvilke av dem skal tilkobles power SW på hovedkortet? og hvor skal den andre til? En av dem regner jeg med er til IR-remote, for å starte maskinen med fjernkontroll. Har prøvd FAQ hos antec.com uten at det hjalp meg. Lenke til kommentar
gemiz Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Holder på å sette sammen en HTPC, men oppdaget at det er 2 stk power SW plugger, jeg skjønner at de er til å starte maskinen, hvilke av dem skal tilkobles power SW på hovedkortet? og hvor skal den andre til? En av dem regner jeg med er til IR-remote, for å starte maskinen med fjernkontroll.Har prøvd FAQ hos antec.com uten at det hjalp meg. Sett den sorte på power sw og den andre på restart sw på hk og se hva som skjer, evt bytt om på dem, tipper det har feilmerket kablene Men det bør være overkommelig med litt testing. Lenke til kommentar
SintKanin Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Er litt nærvøs for å prøve meg fram, skal jo ikke mye til før noe svir. Men sende en mail til antec, for å høre hva de sier. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 De der svir ikke uansett:P Det eneste de gjør er og kortslutte to pinner = Bryter. Bare test det ut. Du har 3 års Revolution garanti Lenke til kommentar
SintKanin Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 De der svir ikke uansett:P Det eneste de gjør er og kortslutte to pinner = Bryter. Bare test det ut. Du har 3 års Revolution garanti Men visst det virker som bryter, og de blir koblet på plus og minus, vil det kortslutte og svi. Fikk svar fra Antec på mail, pinnene er delvis feilmerket og det manglet en tegning i esken. Fikk sendt den på mail og nå virker alt Lenke til kommentar
steff35 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hei. Jeg har kommet akkurat like langt som deg. Kunne du være grei og delt svaret du fikk fra Antec. Hvilken av det 2 skal på strømforsyningen som anvist og hvor skal den andre da. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå