Pluggen Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hei igjen folkens Lurer på om noen har tips til farge til en Kadett "GSI" Vil ha den til å se sort ut i mørket, og at den "endrer" litt farge i dagslys og under rette belysninga i mørket om dere skjønner? Med andre ord vil jeg ha sort med fargeskjær Hittil har jeg tenkt på blant annet sort base med lilla/rosa effektlakk, evt. sort base med noe farge i det/de første strøkene med klarlakk.. Er åpent for alt, så kom med forslag! Lurer også på hvit med fargeskjær, men trenger i så fall tips der. Kanskje ta med at jeg kan ta alle typer lakk som er sånn cirka vanlige går bra, dvs. flakes, House of Color og lignende. En annen ting er at alle lykter på bilen er mørke, og rutene er sotet helt fram Bider er fint forresten Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Sort base, med et lag med "rainbow flakes" fra HoK blir jo rimelig fett: http://www.tdlguitars.com/11-29-04/Holo%20gif%202.GIF Kanskje mørk, mørk rød candy kunne vært fint? Endret 15. september 2008 av Oddvar Knus Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Ikke dumt Blei litt mye etter hva jeg har tenkt meg det da, men lurer på en mørk rød/lilla candy.. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Ikke dumt Blei litt mye etter hva jeg har tenkt meg det da, men lurer på en mørk rød/lilla candy.. Ja, nå var det jo skrekkelig mye, og ikke minst grove, flakes i den lakken òg da. Mørkerød candy ser nesten sort ut i mørket også, utrolig tøft! Lenke til kommentar
epifant Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 MirraChrome med candy over? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå