IntelAmdAti Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 http://home.no.net/sirzam/nord/pictures/voduong06.jpg dette er ett fotografi, men det ligner fælt på noe rainbow six greier synes jeg. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 http://home.no.net/sirzam/nord/pictures/voduong06.jpgdette er ett fotografi, men det ligner fælt på noe rainbow six greier synes jeg. Rainbow Six? Er dette en spøk, eller er det bare jeg som ikke er helt med? Lenke til kommentar
ander Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Synes det ser ut som en kjeller... Ikke noe mer. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Ligna mere på salen vi har trening i Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Ligner på rommet jeg trente Kickboxing i før Lenke til kommentar
tåa Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Rainbow Six? Ligner mer på et aerobic-lokale for minstepansjonister. Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 jeg syntes faktisk det lignet på det, ja. da er vi to som er rar Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Hvis jeg legger til hele godviljen min, kan det minne litt om kjelleren på Chalet kartet i Rogue Spear...dere vet, biljardrommet med en gang dere går ned trappa. Bortsett fra det ser jeg ingen forbindelse til R6/RS. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 http://home.no.net/sirzam/nord/ gjorde en liten tabbe over, var det lille bildet nede på denne siden jeg skulle vise, ligner helt på pc spill synes jeg. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg skal gledelig innrømme att jeg skjønner lite av denne posten. Hva er det du holder på med evil_snowman? Lenke til kommentar
dogman Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Hvis målet var å spre forvirring og usikkerhet på internett så må vel posten være en sukse? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 posten er jo helt meningsløs, drøssevis av meningsløse poster på forumet nå likevel, men jeg lurer på om noen i hardware delen av forumet ville merket det var fotografi om jeg sa det var datagrafikk der . Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Er det mange kung fu klubber i landet ? Kunne tenke meg å prøvd noe slikt .. Er det noen slike klubber i telemark ? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Ligna mere på salen vi har trening i enig Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Ligna mere på salen vi har trening i enig det er det sikkert . Lenke til kommentar
jackson Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Hey det rommet er prikk likt på der jeg trener karate! alt unntatt de sverdene og det på veggene... Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Er nesten identisk (mattene i hvert fall) med treninglokalet i MUDO Lund TaeKwonDo. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 men jeg lurer på om noen i hardware delen av forumet ville merket det var fotografi om jeg sa det var datagrafikk der . Hadde det ikke vært for lyssettingen ville jeg kanskje trodd det var fra et spill. Objektene i bildet er veldig enkle, fargene er enkle og går litt inn i hverandre, flaggene i bakgrunnen ser flate og 2-dimensjonale ut. Noe pent bilde er det ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå