Chaos8749 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Hei! Er det noen som hvet om Mitsubishi Eclipse 1998 er en spesielt dyr bil med tanke på forsikring og årsavgifter og sånt. Dere trenger ikke skrive noe svar hvis dere tror den er det, men hvis dere hvet at den er dyr eller ikke setter jeg pris på om dere svarer:) Jeg snakker om en helt original Eclipse ikke en med ekstra stor motor og slikt. Takk for svarxD Endret 12. september 2008 av CanZeR Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Neiss, er jo en jente her i by'n som har det. Hva skal være så spesielt med Eclipse siden den blir så dyr å ha da? Lenke til kommentar
mjo101 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Dette er en relativt dyr bil å ha forsikring på hvis den skal stå på deg. Grunnen til dette er at det en populær ungdomsbil som kjøres relativt hardt. Lenke til kommentar
trulsd Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Prøvde litt på gjensidige sin forsikringskalkulator. Med utgangspunkt i at man er 18, og bor på mitt postnummer i Bodø, så ser det ikke ut som om den er spesielt dyrere enn andre biler. Med kasko og egenandel på 4000, 12.000 km i året, så ender de fleste 98-modeller mellom 17 000 og 18 000. Selv ville jeg valgt en billigere bil som førstegangsbil, som man ikke trenger kasko på. Men det handler jo bare om hva man har råd til og hva man ønsker å prioritere. Du kan jo sjekke eksakt hvilken pris du kan få her --> Gjensidige Kalkulator Har inntrykk av at Gjensidige er billigst for unge sjåfører, men lønner seg kanskje å sjekke litt rundt. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 De fleste Eclipser er kjørt hardt. Dette gjør at du kan være veldig uheldig. Hvis du vil være så sikker som mulig så kjøper du en uten styling, selvom dette er omtrent umulig, uten trim, med lav km-stand. Mitsubishi lager jo generelt sett driftsikre biler, men kan være lurt å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Eclipse har ikke spesielt høy forsikring nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå