Bakke Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Blod og knuste skaller er noen av ingrediensene i denne bisarre skrekkfilmen. Les mer Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Ble godt underholdt av denne filmen. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg skrudde av denne filmen etter 40 minutt. Var lite som fengte meg og synes det hele ble fortalt utrolig tamt og kjedelig. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Traileren virka lovende. Må kanskje se denne jeg også da. Lenke til kommentar
arildoaim Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Filmen hadde små genialiteter her og der, men ikke spesielt unik, synes den sløste litt med postensialet sitt. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 1/100. Forferdelig dårlig film. Trodde ikke noe kunne toppe The happening i år, men det gjorde faktisk denne filmen... Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Filmen vakler ganske mye, fra god til patetisk, men den svarte humoren i "Transmission 2" gjør filmen verdt å se Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Det er så vidt jeg husker 3 forskjellige manusforfattere til de 3 forskjellige "aktene", og det er uten tvil akt 2 som fenger mest med sin sorte humor. Forøvrig er ikke denne filmen sååå blodig som man skal ha det til, ille, men ikke fæl. Som det dog er sagt tidligere, det har blitt sløst litt potensiale her, fordi plottet er aboslutt interresant, men det hele lekker ut i en middel-mådig affære. Positiv til noen av skuespiller-tolkningene også, noen av de bedre "ikke-Hollywood" skuespillerne jeg har sett på en stund. Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Det er så vidt jeg husker 3 forskjellige manusforfattere til de 3 forskjellige "aktene" [...]Det forklarer jo en hel del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg