super_1990 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Hei Da har jeg og en kammerat bestemt oss for å beynne på et kabinett prosjekt, nemlig å bygge en pcen inne i et sikkringsskap Her er noen bilder av det gammle skapet vi har skaffa Eneste andre som har lov til skive noe her er Steamy, siden han også er med på prosjektet. Forran på skapet, Lite pent litt pussing må jo til ikke så fult så galt. Link til Kommentartråd Endret 13. september 2008 av super_1990 Lenke til kommentar
super_1990 Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 (endret) En liten update, Skaffa meg Google SketchUp, som jeg ser så mange andre her bruker, veldig lett og morsomt program til og med for en nybegynner som meg Så jeg lagde noen tegninger på hvordan jeg tenkte den kanskje skulle bli Vi skal selfølgelig har med døra på skapet også, men har ikke fått tegnet noe på denne ennå. Kan veldig godt hende vi endrer på disse tegningene, og har du forslag til forbedringer så ikke nøl med å si ifra på Vår Kommentartråd Endret 13. september 2008 av super_1990 Lenke til kommentar
super_1990 Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Update 1# Da har vi gått på det "fine" sikringskapet igjen først tok vi ut rusket som var inne i sikringskapet, banlant annent lås og fester. Sikkringskap renset Så måtte vi modifisere hovedkort brettet, dette gjorde vi med en vinkelsliper, det røde merket er der vi kuttet Før etter modifiseringa så måtte vi fjerne noen skarpe kanter etc på sikkringsakpet Vi må jo også ha Cd-rom festehylle, så derfor måtte vi ofre en gammel pc Før Etter håper vi får gjort en del mer siden høstferien nermer seg så er vel ikke lenge før en ny update Kommentar tråd Endret 26. september 2008 av super_1990 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå