Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Skade i kneet

SINDRIS

Anbefalte innlegg

Hei! Har lest litt på sportsskader.no og har funnet ut at jeg tror jeg har en rift i leddbånnet i kneet. Jeg har vært ganske stiv i kneet hele livet så jeg har liksom aldri fått pressa hælene helt opp i rumpen hvis dere skjønner og så gikk jeg inn i en takling på et spiller for ca. en uke siden og da landa han opp må og da kolliderte hælene mine med rumpen noe som jeg aldri har klart og da ble det jævli.

Etter dette har jeg spilt et par kamper og treninger, fordi jeg ikke kjenner smerte når jeg er varm. Da klarer jeg å spurte og alt. Men er jævli hoven. Noen som vet hva jeg burde gjøre? Nå klarer jeg så vidt å bøy kneet mot rumpen i hele tatt. Hva skal jeg gjøre? Hvor lenge burde jeg hvile? Tror dere det hjelper med knestøtte?

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har røket leddbåndet i ankelen og fått en rift i leddbåndet i den andre. Ingen av gangene var det sånn at jeg kunne vurdere å gå på foten på minst 3 uker. Den var i tillegg blå og ca dobbelt så stor som normalt i ca 4 dager.

Nå er jo ikke jeg noen lege da, så det kan jo være du har en rift i leddbåndet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...