daniel07 Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Hei Jeg har muligens tråkket litt i baret, og trenger noen kommentarer til dette hjulsettet. Jeg er en røsslig kar på +/-100 som skal bruke sykkelen til trening. Jeg bestillte en Battaglin sykkel med Fulcrum Racing 7 hjulsett og var glad og fornøyd, men var innom en annen sykkel butikk i dag, og snakket om sykkler. Kommer da inn på min bestilling (har ikke fått den ennå). Og han kan fortelle at for meg så vil dette hjulsettet nok bli for spinkelt??????????? Dette tenkte jeg ikke på i det hele tatt når besluttningen bli gjort.. Er det noen som har noen erfaringer med dette hjulsettet??? Har en mulighet til å heve kjøpet, men vil ikke gjøre det bare på bakgrunn av meningen til en selger i en annen butikk, så jeg ville blitt kjempe glad for tilbakemeldinger fra flere. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Kjøpt på bikeshop.no? jeg har ikke noen erfaringer med det hjulsettet, men de har greie på ting på bikeshop.no så kanskje du kunne ha sendt en mail om det er der du har kjøpt det? Lenke til kommentar
daniel07 Skrevet 13. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 HEi. Det stemmer at det er hos Bikeshop jeg har kjøpt den ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå