Val3ntin Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg har akkuratt kjøpt meg ny bærbar student pc, som også blir brukt til litt lett spilling som ikke krever alt for mye (wow,wc3,cs1,6 osv). Bruker Vista på denne (fulgte med pc'en, men ska ikke si hva jeg mener om det:P). Noen som kjenner til Windows Vista-opplevelsesindeks?? Når jeg kjøpte den fikk jeg indeks på 3,1. Etter noen updates osv ble scoren 3,3. Men en dag skulle jeg instalere ny skjermkort driver som var kommer ut. (ja, dette er fra produsent). Etter dette merket jeg at maskinen ikke kjørte spill like fint som før. En ny bærbar til 5k burde ta wow (pc jeg kjøpte er denne btw, http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=360405) Derfor kjørte jeg ny opplevelsesindeks (klassifisering). Vet ikke hvor relevant denne er, men der fikk jeg også en tilbakegang til 2,6 (dårligere en når jeg kjøpte den) Det jeg lurer på er: Hvorfor og hvordan dette kan skje? Hvordan jeg kan avinstalere driveren og gå tilbake til den jeg hadde tidligere. Hvis ikke dette er mulig, evt hvordan jeg kan finne ut hva driveren jeg hadde før het, det vet jeg nemelig ikke. Hadde vert deilig med et valg om å gå tilbake til tidligere drivere. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Systemgjenoppretting? Lenke til kommentar
Val3ntin Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Ja, men det vill jeg helst slippe. slik at jeg beholder tinga på pc'en å slipper å dra over alt på ektern hartdisk å instalere programmer igjen. Lurte på om det fantes noe enkel måte å bare fjerne driveren og kunne bruke den gamle. for å slippe sys gjennoppreting Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Systemgjenoppretting til et tidligere tidspunkt rører ikke dokumentene dine Lenke til kommentar
Val3ntin Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Ja, men da må jeg jo ha tatt en sikkerhetskopi fra før noe jeg ikke har ennå siden pc'en er ny... :S Lenke til kommentar
Val3ntin Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Har fått det til nå. takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå