Kenneth199 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg har null peiling når det kommer til bilstereo. Jeg tenkte litt på å kjøpe denne pakken her: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt...;id=&vn=736 Jeg lister opp spørsmålene mine under. Høyttalere Sound Storm "FORCE" F-369 Er de høytalerne beregnet til å være i hatte hyllen? Er det noen som har prøvd denne pakken og kan anbefale den? Kobles Forsterker Sound Storm Forsterker "FORCE" 4F800 direkte til batteriet? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Når du har såpass lite peiling, så burde du få assistanse når du skal koble dette... Du burde også styre unna den pakka, det er heller dårlige greier, som de fleste andre "billige" pakkeløsninger Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Ja, varselsbjellene bør ringe når man ikke selger de komponentene i "tilbudet" som enkeltsett/deler... er helt i grenseland i forhold til markedsføringsloven å kalle det for et pakketilbud da... Dessuten trenger du en kasse til basshøyttaleren, og noen kabler, så det settet er bare halve "løsningen". Hva slags bil har du? Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Toyota corolla 1.6 xli kombib 91mod, med original kasett spiller Trengs å byttes ut. Dessuten trenger du en kasse til basshøyttaleren, og noen kabler, så det settet er bare halve "løsningen". Hva slags bil har du? Det står at settet "• Leveres med kabelsett" Basskassen er jeg klar over. Endret 14. september 2008 av Kenneth199 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå