Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er menn klar for å ta tapet mot kvinnen?

Gjest medlem-82119

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mange soldater i krig synes det er gøy så lenge de er sterkest og kan fyre løs uten å være i reell fare selv.

Mange vakter i konsentrasjonsleirene hadde det gøy på jobben, og ser man på f.eks hvordan ørkenstorm og afghanistan og lignende kjempes, så er det mer en lek for mange.

Hahahahaha. Dette må være tidenes dummeste komentar, EVER. Jeg håper for din del at denne tråden, det du skriver, og ihvertfall det innlegget jeg quoter er rent tull. Hvis du på noen som helst måte tror at krig er en form for lek for noen av partene som er involvert i kjempingen bør du snarest få fikset på topplokket dit. Og som en nevnte tidligere, hvordan har du fått det inn i, jeg antar lille, hjernen din at folk i konsentrasjonsleiere hadde det gøy på jobb?

Jeg vet ikke helt om jeg skal le eller gråte av hva du skriver jeg, eller om jeg skal gjøre begge deler.

Lenke til kommentar

Det tar 7 sek for maten å passere fra munnen til magen. Et menneskes hårstrå kan holde 3 kg. Lengden av penis er tommelens lengde ganger tre. Lårbeinet er hardt som betong. kvinnens hjerte slår raskere enn mannens. Kvinnen blunker to ganger mer enn mannen. vi bruker 300 muskler bare for å holde balansen når vi står. Kvinnen har lest hele mailen. Menn ser fortsatt på tommelen sin

:rofl::rofl:

Lenke til kommentar
Lengden av penis er tommelens lengde ganger tre. Lårbeinet er hardt som betong. kvinnens hjerte slår raskere enn mannens.
Det tviler jeg på. Hvordan har det seg at enkelte menn har 8cm penis mens andre har 20cm? Tviler på det er så store avvik i tommelfinger lengde.
kvinnens hjerte slår raskere enn mannens.
Vil ikke det i teorien si at mannen lever lenger? Endret av PantZman
Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Kommer stadig over perler:

http://alias.ap.sol.no/node/2933841

Sitat:

Jeg derimot har np valgt å klandre menn, for dere er ikke annet enn skitt.

Fortsett å voldtta, drepe, ha sex med barn og alt den skiten dere gjør.

For dere er hatet av meg ;)

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=331872

Sitat:

Det er åpenbart at her må noe drastisk gjøres. En utvei kunne være å utrydde menn etter at man har klart å utvikle teknologi som gjør at kvinner kan reprodusere seg og utveksle gener uten at menn involveres. Den andre er å ha et strengt overvåkingssystem som registrerer alt en hver mann foretar seg. Av disse tror jeg mange ville velge den siste. Noen som har andre forslag som kan redde halve menneskeheten fra terroriserende og voldelige menn?

Kvinner og barn vil aldri kunne leve trygt før mannsproblemet er løst.

Noen vil inn på den "endelige løsning" veien igjen.

Ikke mine ord, men ser jo flere og flere slike innlegg på nettet.

Det er jo et tankekors at man kan skrive om menn det som ville vært forbudt å skrive om f.eks jøder.

http://www.global.no/nyheter/arkiv2/october_2002/293393

Sitat:

Men en samlet samfunnsmessig vurdering kan kanskje tilsi at det er verre at kvinner faller fra om menn gjør det. Et tilleggsargument er at det i mange fattige land er betydelig arbeidsledighet, slik at tap av arbeid i formell sektor lett kan erstattes av arbeidsledige menn. Derfor kan produksjonstapet ved at menn blir syke være mindre enn når kvinner blir syke. Kvinners arbeid i uformell sektor blir i praksis ikke like ofte erstattet av ledig arbeidskraft. Det er altså argumenter som taler for at kvinner bør sikres tilgang til medisin framfor menn.

http://torilsverden.vgb.no/2009/09/24/menn...eper-kvinner-2/

Sitat:

Menn dreper sine koner. Og sine ekskoner, ekskjærester og tidligere samboere.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Poenget er at jeg stadig oftere kommer over slike synspunkt, og det har glidd fra å være sagt i en spøkefull tone til å menes i fullt alvor.

Jeg tror at det finnes så mange råtne epler blandt menn at alle menn skjæres over en kam

Lenke til kommentar
Jeg tror kvinner hater menn fordi de har en grunn til det, og menn hater kvinner fordi kvinner hater menn.

Om dette stemmer må jeg si det er en overraskende mengde dumme eller lite oppegående kvinnfolk i verden. En må være bra i sin egen verden for å ikke kunne skille mellom individer. Heldigvis er det ikke slik. Jeg har fortsatt til gode å møte ei dame som hater meg fordi jeg er en mann. Jeg tror faktisk aldri jeg har møtt et kvinnfolk som har hatet meg. Mannfolk derimot, mange. Men de har grunn til det. Å hate noen uten grunn er like smart som å kjøre bil uten ratt og ditt hat mot menn er så fjollete at det er skremmende.

Lenke til kommentar
"Er kvinnen klar for å ta tapet mot mannen" kan det like så godt hete.

Kvinnen har tapt mot mannen mange ganger allerede, så hva er poenget? Likestilling is the shit til en viss grad. Ikke faen om jeg vil ha kjærringer i forsvaret.

og hvorfor i all verden vil du ikke ha damer i forsvaret? kanskje en sånn som liker gutter du....

edit: "is the shit" betyr at noe er positivt.

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar
og hvorfor i all verden vil du ikke ha damer i forsvaret? kanskje en sånn som liker gutter du....

Ja, at jeg er homo må jo være grunnen til at jeg mener det jeg mener, hahaha. Jeg vil ikke ha damer i forsvaret fordi de takler mindre psykisk press, de takler mindre fysisk press, de er fysisk og psykisk svakere. Gjennomsnittet that is. Så beklager, jeg er nok ikke homo, jeg ønsker bare at forsvaret skal være så bra det kan være, ikke dårligere pga likestillingsbullshit. Damer har ikke noe å gjøre i krig. Skal noen måtte ofre seg for andres velferd, så burde det være menn.

Haha, ja, jeg veit, hvorfor trodde du jeg skrev det? Jeg synes likestilling er bra, med unntak av damer i militæret.

edit:

Jeg må si det der er den beste(hør dummeste) responsen jeg har fått på et innlegg noen gang, noe som sier litt mtp at jeg har over 11600 innlegg her inne. Hahaha.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar

Ja, at jeg er homo må jo være grunnen til at jeg mener det jeg mener, hahaha. Jeg vil ikke ha damer i forsvaret fordi de takler mindre psykisk press, de takler mindre fysisk press, de er fysisk og psykisk svakere. Gjennomsnittet that is. Så beklager, jeg er nok ikke homo, jeg ønsker bare at forsvaret skal være så bra det kan være, ikke dårligere pga likestillingsbullshit. Damer har ikke noe å gjøre i krig. Skal noen måtte ofre seg for andres velferd, så burde det være menn.

Haha, ja, jeg veit, hvorfor trodde du jeg skrev det? Jeg synes likestilling er bra, med unntak av damer i militæret.

edit:

Jeg må si det der er den beste(hør dummeste) responsen jeg har fått på et innlegg noen gang, noe som sier litt mtp at jeg har over 11600 innlegg her inne. Hahaha.

se uthevet skrift. Allerede her innrømmer du at du driter deg ut.

Hvis du måtte velge 5 stk til troppen din på et farlig oppdrag. du har 10 individer tilgjenlig og de blant de 5 beste er det 3 menn og 2 damer. Da ville du heller gått 5 menn, 3 gode 2 udugelige?

Sliter sterkt med å se logikken din. Og en dame kan operere en radio, styre en tanks, lappe deg isammen etter du har gått på en mine eller whatever like bra som en mann. Men har selvfølgelig visse ulemper fra naturens side rent fysisk. Dette er fortsatt i gjennomsnitt, og jeg mener man må se på individer fremfor kjønn. Jo eldre jeg har blitt jo tydeligere ser jeg at du taper stort på å sette folk i bås.

Jeg beklager men innlegget ditt rata rimlig høyt på dumskap lista mi også. har vært medlem her siden 2001. ( fikk ny bruker etter at noen tukla med passordet)

Lenke til kommentar

Venner, ikke hat hverandre pga kjønn. FEminismen er gått for langt, jeg er fullstendig enig. Men la ikke dette ødelegge hverandre fullstendig. Ikke la det GÅ så langt at dere ødelegger hverandre. Livet er skjørt og det er veldig lett å ødelegge. Ikke la dette svi seg inn i hjernen.

I det samfunnet vi lever i er vold utelukket. Menn er i teorien drapsmaskiner og er sterkest på det området, men det er ingen rakettvitenskap at kvinner er psykisk sterkest og at de er flinkest på skolen. Noen damer blir ekstremt overlegne og arrogante, men slik er det. I DETTE samfunnet er kvinnene best. Så lenge vi har en lov som sier "Du skal ikke drepe", så er faktisk kvinnen overlegen.

Det er en grunn til at mannen ble skapt med store monster armer og en skitten grov stemme, mens kvinnen ble skapt med tynnere og spinklere bygning, lys stemme og forførende øyne. Det er faktisk en grunn til at det er slik. Vi har forskjellige roller, og når samfunnet er smeltet sammen til at alle skal ha EN rolle, da har vi et problem. Og det har vi faktisk også.

Lenke til kommentar
se uthevet skrift. Allerede her innrømmer du at du driter deg ut.

Da må du nesten forklare hva jeg driver meg ut med. Jeg sier gjennomsnittet, det betyr ikke at, feks, alle damer er fysisk svakere enn menn, det betyr at de fleste er det. Mao er sjansen for at 2 av damene i "troppen" din var bedre enn 7 av mennene særdeles liten. Men om de mot formodning skulle være skikket, så ville jeg selvfølgelig valgt de.

Jo eldre jeg har blitt jo tydeligere ser jeg at du taper stort på å sette folk i bås.

Hykler. Du satt meg i bås med en gang du leste innlegget du originalt reagerte på.

Og en dame kan operere en radio, styre en tanks, lappe deg isammen etter du har gått på en mine eller whatever like bra som en mann.

Under nøytrale omstendigheter kanskje, men det er bevist igjen og igjen at damer reagerer langt dårligere på press enn det menn gjør. De får langt lettere panikk. Panikk betyr veldig raskt forskjellen på liv og død i krig. Menn er fra naturens side bedre utstyrt til å klare seg godt under press, damer er fra naturens side bedre utstyrt til å være omtenksomme, medfølende mødre. Det betyr ikke at en mann ville være en dårlig "mamma", det betyr bare at sjansen for at han ville være en like god mamma som en kvinne er liten.

Venner, ikke hat hverandre pga kjønn

Ikke bekymr deg. Det er kun ankh som hater her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
hva i all verden? se litt humor i "funfacts" da??

prøvde bare å lyse opp tråden litt å komme bort fra dette miserable krig greiene dere har vikla dere inn på :p

"Eg tog an". :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...