Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er menn klar for å ta tapet mot kvinnen?

Gjest medlem-82119

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

For de som ikke skjønte det så var mitt siste innlegg et sarkastisk svar på en annen stereotyp fremstilling.

Når det gjelder bilkjøring så er det vel gjevnt mellom kjønnene skulle jeg tro.

Møter stadig menn i audier som presser seg frem i trafikken fordi dyr bil tilsynelatende gir dem utvidede trafikale rettigheter.

Har også møtt kvinner som har klart det mest idiotiske med bil, men det er vel det samme som å sette en mann foran en symaskin.

Darwinawards har tilsynelatende mest ulykker med menn:

http://www.darwinawards.com/

skal man først diskutere kjønn og kjøring, er det lett å finne undersøkelser begge veier, som denne:

http://wheels.blogs.nytimes.com/2008/11/24...s-at-the-wheel/

Men igjen: Tanken min er å se de stooore sammenhengene, hvilket kjønn som har størst evne til å overleve, hvilket kjønn som er best tilpasset samfunnet, hvilket kjønn som det er fysisk behov for for å reprodusere seg, hvilket kjønn som kort sagt har det lille overtaket som gjør at de vinner til slutt.

Ser man i naturen så er det ikke alltid de store og sterke som vinner til slutt, se f.eks dinosaurene som døde ut.

http://attyatwork.com/are-men-slowly-becom...-in-law-school/

http://www.soulcast.com/post/show/3074/Men-go-Extinct

http://www.timesonline.co.uk/tol/life_and_...icle1155329.ece

Lenke til kommentar
Jeg linket til en side, så folk kunne lese om det selv. At du lot være, er din egen feil.

Ignorerer du virkelig det jeg skriver? Jeg svarte på det du skrev. DET DU SKREV. Må du ha det inn med tskje? Du henvendte deg til en artikkel og sa det var bevist at damer er dårligere til å kjøre bil, jeg svarte at det var bevist for lenge siden. Hvorfor begynner du å bitche om det? Du skrev ikke noe som helst om de andre punktene i artikkelen, derfor kommenterte jeg de ikke.

Lenke til kommentar
Når det gjelder bilkjøring så er det vel gjevnt mellom kjønnene skulle jeg tro.

Møter stadig menn i audier som presser seg frem i trafikken fordi dyr bil tilsynelatende gir dem utvidede trafikale rettigheter.

Har også møtt kvinner som har klart det mest idiotiske med bil, men det er vel det samme som å sette en mann foran en symaskin.

skal man først diskutere kjønn og kjøring, er det lett å finne undersøkelser begge veier

Det ingen ser ut til å fatte er at det er mange flere (yrkes)sjåfører som er menn, ergo vil det virke som de er verre sjåfører.

Om et par skal kjøre et sted, hvem finner du da bak styret? Mannen!

Hvordan får du til å sammenligne ei dame bak rattet på en bil med en mann med symaskin lurer jeg virkelig på. Finnes da mange damer som ikke kan bruke symaskin også. Jeg vil påstå at du ikke finner mange damer under 40 som kan bruke ei symaskin.

Om jeg ikke husker feil så brukte guttene like mye symaskin på skolen som jentene.

Men igjen: Tanken min er å se de stooore sammenhengene, hvilket kjønn som har størst evne til å overleve, hvilket kjønn som er best tilpasset samfunnet, hvilket kjønn som det er fysisk behov for for å reprodusere seg, hvilket kjønn som kort sagt har det lille overtaket som gjør at de vinner til slutt.

Ser man i naturen så er det ikke alltid de store og sterke som vinner til slutt, se f.eks dinosaurene som døde ut.

Da dinosaurene døde ut døde også mesteparten av livet på planetens overflate...

Hva du enn mener med denne "store sammenhengen" må du gjerne utdype mer. Det jeg tror du sier går begge veier. Sitter du virkelig inne med all informasjonen til å se den "store sammenhengen"?

Lenke til kommentar

Men fra tidenes morgen har MENN styrt. Det kan vel forklares ved at kvinner er mindre tilpasset livet, og sjangsene for å overleve. Å krever beskyttelse fra oss men. Etterhvert som samfunnet utviklet seg fikk menn makt og penger. Ergo kvinner klarer ikke å tilpasse seg samfunnet. Jeg tror også at menn elsker å reprodusere....

Lenke til kommentar

Jeg ler :lol: Menn bør ikke kjøre bil skrev du i en av dine første poster, hvem skal kjøre da :rofl:

Samt hvem er det som fikser og lager alle fremkomstmidler her i verden!? Tror ikke det er noen damer som står bak en oppfinnelse som er livsviktig! Menn har funnet opp det meste på denne plassen vi kaller for jorda! Du kan jo gjerne isolere deg selv i en hule sammen med stamcelene dine og kose deg du, men jeg tror savnet etter en mann blir stort til slutt!

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
Du kan jo gjerne isolere deg selv i en hule sammen med stamcelene dine og kose deg du, men jeg tror savnet etter en mann blir stort til slutt!

For det første hadde jo trollet garantert krepert, har jo vist at kunnskap om alt fra teltturer til gener er ganske laber. Når noe så fundamentalt er borte, har jeg vanskeligheter for å se trollet lage en feller, jakte eller bygge et bål som brenner lenger enn to minutter.

Lenke til kommentar
Jeg linket til en side, så folk kunne lese om det selv. At du lot være, er din egen feil.

Ignorerer du virkelig det jeg skriver? Jeg svarte på det du skrev. DET DU SKREV. Må du ha det inn med tskje? Du henvendte deg til en artikkel og sa det var bevist at damer er dårligere til å kjøre bil, jeg svarte at det var bevist for lenge siden. Hvorfor begynner du å bitche om det? Du skrev ikke noe som helst om de andre punktene i artikkelen, derfor kommenterte jeg de ikke.

Du valgte å ignorere alt annet enn den ene setningen jeg siterte, ikke bare de andre punktene. Jeg sa ikke at damer er dårligere til å kjøre bil. Jeg sa at damer i store biler er de verste synderne mot lover og regler. Det er noe helt annet. Derfor skulle du ha lest hele den delen om kvinner i store biler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...