Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er menn klar for å ta tapet mot kvinnen?

Gjest medlem-82119

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-82119

Argumentet mot kvinner i enkelte innlegg er på nivå med at alle menn ville dødd ut uten kvinner fordi de ikke kan lage mat selv.

Hallo?

Man må også ta hensyn til at to kvinner kan lage barn, men ikke to menn...ihvertfall ikke ennå, som jeg vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
To kvinner kan ikke lage barn.

To kvinner og mange penger, dyre laboratorier, og flere års biologisk research kan skape barn.

Ja, bare det å få dem gravide vil ta flere år med prøving, Ca. 3 millioner kroner

med små sjansje for at det funker.

Endret av AK-74
Lenke til kommentar

3 mill hørtes litt vel mye ut? Si at man får redusert kostnadene ned i 4-500k, noe som er litt mer enn det koster for en assistert befruktning i dag.

Det vil da si at for hvert eneste barn som skal fødes må individene eller samfunnet ut med en halv mill bare for befruktningen. For å opprettholde befolkningen kreves det at det fødes cirka 1,1 barn per kvinne (i et bare-kvinner-samfunn). La oss si at det bor 2,5m kvinner i Norge, og alle menn er utryddet.

For å opprettholde befolkningen må hver fertile kvinne føde i snitt 1,1 barn i løpet av de ~20 årene hun er fertil. Antar vi at kvinner lever i snitt 80 år og at aldersfordelingen er jevn (utrolig overforenklet) betyr det 35k fødsler i året.

35 000 fødsler per år. Hver befruktning koster en halv million. Det vil si at for å opprettholde befolkningen *alene* (null befolkningsvekst) vil staten -- eller individene, NOEN må betale kostnadene -- måtte legge av 17 milliarder kroner utelukkende til befruktning av befolkningen. Det er omtrent like mye som staten i dag, som er dobbelt så stor, bruker på Forsvaret, som er statsbudsjettets største utgiftspost.

Hvis naturen planlegger å utrydde menn får den jaggu sørge for at kvinner kan formere seg uten teknologisk hjelp først... Ellers blir det dyrt.

Endret av krikkert
Lenke til kommentar
3 mill hørtes litt vel mye ut? Si at man får redusert kostnadene ned i 4-500k, noe som er litt mer enn det koster for en assistert befruktning i dag.

Det vil da si at for hvert eneste barn som skal fødes må individene eller samfunnet ut med en halv mill bare for befruktningen. For å opprettholde befolkningen kreves det at det fødes cirka 1,1 barn per kvinne (i et bare-kvinner-samfunn). La oss si at det bor 2,5m kvinner i Norge, og alle menn er utryddet.

For å opprettholde befolkningen må hver fertile kvinne føde i snitt 1,1 barn i løpet av de ~20 årene hun er fertil. Antar vi at kvinner lever i snitt 80 år og at aldersfordelingen er jevn (utrolig overforenklet) betyr det 35k fødsler i året.

35 000 fødsler per år. Hver befruktning koster en halv million. Det vil si at for å opprettholde befolkningen *alene* (null befolkningsvekst) vil staten -- eller individene, NOEN må betale kostnadene -- måtte legge av 17 milliarder kroner utelukkende til befruktning av befolkningen. Det er omtrent like mye som staten i dag, som er dobbelt så stor, bruker på Forsvaret, som er statsbudsjettets største utgiftspost.

Hvis naturen planlegger å utrydde menn får den jaggu sørge for at kvinner kan formere seg uten teknologisk hjelp først... Ellers blir det dyrt.

Man må også regne med at av de 35k så er 50% gutter, verden vil gå under.

Lenke til kommentar

Hvor får du det fra? Fra to kvinner kan det ikke komme noe Y-kromosom, så ingen av dem vil være menn.

,

Touche. vell 35 k er alt for lite for å holde en kultur i live, Man vil aldri greie 1.06 per skalle, Ankh har ikke bevis for at det i det hele tatt funker heller, egentlig alt hun sier er spekulasjoner. No ifs no buts no coconuts ;)

Lenke til kommentar

Hvor får du det fra? Fra to kvinner kan det ikke komme noe Y-kromosom, så ingen av dem vil være menn.

Og dermed vil menneskeheten dø ut :)

Som nevnt flere ganger i denne tråden, så er det genet som sørger for at de 20-30 år gamle genenene fra to personer kan bli til splitter nye 0 år gamle gener, det ligger i spermien til mannen.

Lager man et barn av kun eggceller, vil barnet bli født med like foreldrede gener som sine mødre. Altså vil barnet bli født 20-30 år gammelt.

Når det barnet igjen skal ha barn, vil dets gener vært 40-60 år gamle, og dets barn vil bli født 40-60 år gammelt.

Dette vil balle på seg, helt til det til slutt ikke kan bli født levedyktige barn etter som genene er altfor foreldret.

Nye friske barn kan rett og slett ikke bli født uten mannen. Dør mannen ut, følger kvinnen etter innen et par generasjoner.

Endret av Smurstafa
Lenke til kommentar

Har ikke lest hele tråden men all min erfaring tilsier at mer enn 3 kvinner i et rom vil føre til verre ting en 3 verdenskrig. Ihvertfall hvis det ikke var noen menn rundt som kunne irettesette dem.

Kvinner er skikkelig destruktive mot hverandre. Og alt bunner ut i sjalusi. Forstå det den som kan.

Lenke til kommentar
Menn har overtid prestert å grave sin egen grav til den grad at hvis man strekker de store linjer vil være på god vei til utryddelse, noe som forøvrig ikke vil være negativt etter mitt syn.

Menn som ser på en kvinner er en kikker, ser en kvinne på en mann er mannen en blotter....uansett så taper mannen.

Kvinner tildeles nå egne parkeringsplasser enkelte steder, for å være tryggere mot menn.

Kvinner har allerede tilgange til egne busser/togvogner enkelte steder..av samme grunn.

Ser man på verdens kriger og faenskap, er vel alt så godt som uten unntak utført av menn.

Start av TO verdenskriger de siste hundre år, midtøsten, israel/palestina, nord-korea...menn hele gjengen.

De fleste erotiske filmer blir fortsatt mannens utstyr sladdet, mens kvinnen kan brettes ut.

En mann på en badestrand som leker med egne barn er enten pedofil eller driver med incest, sikker begge ting, en kvinne blir ikke omtenkt på samme måte.

Ser man på den voldens som begås, uansett om det er knivstikking, nedslåing eller ran....jepp, menn igjen.

Ser man på menneskeskapt klimaforurensing, så kan jeg vedde på at man like godt kunne kallt det mannsskapt klimaforurensing.

Legg til at mesteparten av belastningen på helsevesenet som skyldes overvekt og lignende....jepp, menn igjen.

Derfor er det like greit at man endelig kan kutte mannen helt ut, selv til reproduksjon:

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=507004

Jeg tenker, skulle jeg som kunde valgt et produkt som f.eks en bil og latt det stå symbolsk ved to ulike bilmodeller som symboliserer mann og kvinne...så ville mannen i mitt syn vært en rusten ødelagt vrak, mens en kvinne ville vært den ultimate drømmebil.

Så....TRENGER man egentlig mannen i dagens samfunn, og isåfall til hva?

Ville ikke verden vært et bedre sted om man fjernet alle menn fra den????

Haha epic, ja vi trenger menn. Kvinnre har som kjent mindre størrelse på hjernen slik at noen må oppfinne ting for å få verden fram :D

Lenke til kommentar

Jeg er egentlig ikke i ånteressert i diskutere dette, da jeg både tror og håper på likeverd, og jeg skjønner at det er vanskelig å diskutere et slikt tema (særlig med et slikt åpningsinnlegg) uten å bli usaklige, men.. Kan dere ikke skjerpe dere litt, alle sammen? Jeg blir rett og slett lei meg av å titte innom denne tråden, og det skal jammen meg slutte med nå. Etter at det ble mer stilt fra den kvinnelige kanten, har jeg, dumt å si det, følt meg direkte mindre verdt og uønsket - når jeg leser hva mange av dere gutter/menn skriver om kvinner. Fysj!

Jeg er forøvrig ikke av den følsomme sorten, men man blir vel hardbarka om man fortsetter å henge her inne. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...