Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er menn klar for å ta tapet mot kvinnen?


Gjest medlem-82119

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mannfolk ser ut til å være noen forbanna overflødige svin, helt til de trenges til et eller annet.

menn trengs ikke til noe annet enn bilkjøring, oppussing, maling, gressklipping, politikk, finans, fisking, oljeboring, trehøgging, veiarbeid, rørleggerarbeid, brannvesen, politi, dørvakter, sitte oppe en hel natt og snakke i tlf med nevrotisk kjæreste, gjøre alt husarbeid fordi damen har fødselsdeprisjon, sitte og se på en døll film bare fordi damen vil det, fyre opp i peisen og grillen, sløye fisken osvosvosv.

 

og så er det jo en ting til kvinnene trenger menn til... :tease:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Strengt tatt er det meningen at tematikken er om kvinner gradvis vil ta over mennene sett i en langsiktig tidsperspektiv, dernest om det egentlig er bruk for menn.

Bakgrunnen er at det ikke lenger ble et absolutt behov for menn lenger til å formere seg, så da røk også det argumentet.

Videre er det tydeligvis nødvendig å beskytte kvinner mot en "ville menn" holdning, noe som gjør at de tildeles egne parkeringsplasser, egne busser og togvogner, egne treningsstudioer osv.

Kanskje muslimene ikke er så helt på gjordet når de mener at kvinner må pakkes inn for at ikke menn skal hoppe på dem blindet av sin egen kåtskap....?

Man ser jo også at menns valg gjør at det er flest menn som krasjer, havner i fengsel, dør i ulykker osv.

Man vet jo også at det er flertall av kvinner på de fleste? barnehager og skoler, ihvertfall barneskoler, og da vil jo feminine verdier direkte og indirekte imprentes i barna under oppveksten (spesielt kombinert med at flest kvinner er hjemme med barna).

Man ser også at guttefostre er mer sårbare i svangerskapet, slik at gutter vil aborteres oftere under f.eks påvirkning av ulike miljøgifter.

Jeg har også lest endel om at sædkvaliteten går ned, selv om det er uenighet om det.

 

http://www.apollon.uio.no/vis/art/1996/4-5/saed

 

Ellers ble det jo påpekt at hvis to kvinner fikk barn sammen, ville det også resultere i at en ny kvinne ble født siden man da ikke hadde mannlig kromoson innblandet.

En slik prosess er selvsagt ikke noe som skjer over nattet.

Det er også som tidligere nevnt en større interresse/åpenhet rundt lesbiske/bifile forhold enn homoseksuelle forhold.

 

En svensk undersøkelse

 

http://www.avis2.no/sex_og_samliv/20175&am...ps=1&tips=1

 

er et eksempel på dette.

Jeg tenker da på om årsaken til at så mange kan tenke seg/vurderer lesbiske forhold er erfaringene de gjør med menn.

Skyver menn kvinner så mye fra seg at kvinnene snur seg mot andre kvinner fremfor å ha enda en dårlig opplevelse med menn?

 

Av egne erfaringer med de jeg treffer på jobb og privat, så synes det overveldende flertallet at det er greit/ok om en jente ligger med en jente, mens de samme synes det samme er ekkelt når det gjelder to menn.

Lenke til kommentar
Skyver menn kvinner så mye fra seg at kvinnene snur seg mot andre kvinner fremfor å ha enda en dårlig opplevelse med menn?

 

Virker jo ikke slik, mtp at man formerer seg som aldri før. De aller, aller fleste er jo heterofile, tross alt. Men det er jo heller ikke noe nytt at kvinner er langt mer seksuelt tolerante ovenfor samme kjønn enn det menn er, fra naturens side.

 

Men uansett om et samfunn bestående av ett kjønn kanskje kunne funket, har det ikke så mye å si når folk flest liker det motsatte kjønn (og dermed ikke vil gi slipp på det).

Og, som jeg har sagt mange ganger her tidligere, så er det uansett ingen reell konkurranse kjønnene imellom. Det er få som føler at de må "slå det andre laget". Vi er jo mennesker alle sammen, for faen. Og alle er ikke like, heldigvis.

Lenke til kommentar
Jeg tenker da på om årsaken til at så mange kan tenke seg/vurderer lesbiske forhold er erfaringene de gjør med menn.

Skyver menn kvinner så mye fra seg at kvinnene snur seg mot andre kvinner fremfor å ha enda en dårlig opplevelse med menn?

dette betyr vel at kvinner i det generelle blir i undertall i så fall? Dessuten kan du jo se i Kina. Der aborteres jentefostre som faen. Følgelig blir det overskudd av menn.

 

Selv om denne saken sikkert er noe kvinnegruppen Ottar håper på skal bli virkelig, og at kvinnene skal få verdensherredømme, så er jeg glad for at de fleste jenter er glad i menn. Har forøvrig hørt fra flere jenter at de synes gutter er snillere/morsommere/kulere enn jenter.

 

Jenter er kjente for å fryse ut/mobbe/være en skikkelig bitch.

Endret av aluxez
Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Jeg svarer på alt jeg ser folk spør om...så spør ivei.

Argumentene er selvsagt de samme fordi det er det som er utgangspunktet for hele diskusjonen.

Ser at noen strekker det dit hen at at man skal ha et mannlig holocaust og aktivt utrydde alle menn over natten, og det er IKKE tanken.

 

Forøvrig har jeg sett en annen mulig utvilking, sist på Discoverys fremtidens verden som også tok opp disse tankene.

Tanken er at mennesket vil bli forbedret på ulike sett slik at menneske og maskin blandes sammen og at man dermed ikke lenger vil ha en ren biologisk art som heter menneske.

Foreløpig hadde de klar exo-skjeletter som økte løfteevnen til en person til foreløpig 500 kg, men det ville øke etterhvert som det ble utviklet.

Syn kunne også forbedres, slik at man ville få evnen til å se også infrarødt, ultrafiolett osv.

Så da har vi vel ett tredje mulig alternativ: 1-Alt blir som før, 2-Kvinner tar gradvis over (som tidligere påvist hadde menn "kun" 125000 år igjen uansett), 3-Menneske og maskin vokser gradvis sammen

 

http://science.howstuffworks.com/exoskeleton.htm

 

http://www.mindhacks.com/blog/2005/08/chan...iet_might_.html

 

http://www.physicsforums.com/showthread.php?t=134077

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Så da har vi vel ett tredje mulig alternativ: 1-Alt blir som før, 2-Kvinner tar gradvis over (som tidligere påvist hadde menn "kun" 125000 år igjen uansett), 3-Menneske og maskin vokser gradvis sammen

Det er jo nesten ikke tvil om hva som vil skje (nr. 3). :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg svarer på alt jeg ser folk spør om...så spør ivei.

Argumentene er selvsagt de samme fordi det er det som er utgangspunktet for hele diskusjonen.

Ser at noen strekker det dit hen at at man skal ha et mannlig holocaust og aktivt utrydde alle menn over natten, og det er IKKE tanken.

 

Forøvrig har jeg sett en annen mulig utvilking, sist på Discoverys fremtidens verden som også tok opp disse tankene.

Tanken er at mennesket vil bli forbedret på ulike sett slik at menneske og maskin blandes sammen og at man dermed ikke lenger vil ha en ren biologisk art som heter menneske.

Foreløpig hadde de klar exo-skjeletter som økte løfteevnen til en person til foreløpig 500 kg, men det ville øke etterhvert som det ble utviklet.

Syn kunne også forbedres, slik at man ville få evnen til å se også infrarødt, ultrafiolett osv.

Så da har vi vel ett tredje mulig alternativ: 1-Alt blir som før, 2-Kvinner tar gradvis over (som tidligere påvist hadde menn "kun" 125000 år igjen uansett), 3-Menneske og maskin vokser gradvis sammen

 

http://science.howstuffworks.com/exoskeleton.htm

 

http://www.mindhacks.com/blog/2005/08/chan...iet_might_.html

 

http://www.physicsforums.com/showthread.php?t=134077

 

Det er det ikke bevist at menn bare har 125 000 år igjenn. Jeg leste den linken og det slår meg som svært spekulative hypoteser uten form for sterke teorier eller observasjoner. Long story short, like troverdig som overtro.

 

Går for 1) alt blir som før med tanke på kjønn, om vi mikses med maskiner tyder alt på at det er det helt urelevant for kjønnenes utvikling.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Ja, om menneske og maskin gradvis vokser sammen/mennesket blir forbedret med ulike elektro/mekaniske dippedupper så vil kjønnsdiskusjonen forsvinne/bety mindre.

Faktisk vil jeg tro at menn vil være bedre tilpasset siden de er kraftigere bygget og derfor bør ha bedre mulighet til å få skudd på ekstraegenskaper.

Det vil vel også danne nye skiller, mellom de som er forbedret på ulike vis og de som ikke er.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...