Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er menn klar for å ta tapet mot kvinnen?


Gjest medlem-82119

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-82119

Synes kjønnsdiskusjonene tidvis har paralleller til artsdiskusonene.

Hvite har undertrykket svarte i lang lang tid slik at de på endel områder henger etter, og så gir man deretter de svarte skylden for at de har havnet i den situasjonen de har.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes kjønnsdiskusjonene tidvis har paralleller til artsdiskusonene.

Hvite har undertrykket svarte i lang lang tid slik at de på endel områder henger etter, og så gir man deretter de svarte skylden for at de har havnet i den situasjonen de har.

 

Kan ikke du snart begynne å svare på alt som blir skrevet istedet for å komme med en haug med annen drit som i utgangspunktet ikke er med i emnetittel ><

Hva de svarte holder på med nå er selvforskyldt. Vi kan ikke noe for at de ikke gidder å bruke hjelpen de får på en ordentlig måte og heller bruke den innad i regjeringene. For det er de som får pengene og hjelpen. En liten brøkdel av landets befokning får det de trenger. Og som oftest er ikke det nok.. Hvorfor tror du de har kriger for seg selv der nede, som vi bare kan sitte å se på og synes "synd" på. Jeg sunes ikke synd på dem...><

Endret av Ghraag
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Synes kjønnsdiskusjonene tidvis har paralleller til artsdiskusonene.

Hvite har undertrykket svarte i lang lang tid slik at de på endel områder henger etter, og så gir man deretter de svarte skylden for at de har havnet i den situasjonen de har.

Å du, ikkje kom med den fru blom. Dei "svarte" kan og ta igjen, og en enkelte av dei er noken ra**hol. Men det har ikkje med om du er svart eller kvit, mann eller dame. Det har med kven du er, fortida di, miljøet du er i, fordommane dine, kunnskapane dine.

Lenke til kommentar
Synes kjønnsdiskusjonene tidvis har paralleller til artsdiskusonene.

Hvite har undertrykket svarte i lang lang tid slik at de på endel områder henger etter, og så gir man deretter de svarte skylden for at de har havnet i den situasjonen de har.

 

Kansje du vet mer enn meg på dette omeråde, men visste ikke at hvite og svarte var av forskjellige arter ? Merkelig fenomen i og med at hvite og svarte helt fint kan få avkom som kan reprodusere seg.

 

Angående paralleler til biologi og evolusjons teori så bruker jeg de ganske mye, i og med at andre organsimer i naturen deler vårt formeringsmønster ved å ha selektiv to-kjønnet formering, ved at hann og hunn kjønn spiller mye av de samme rollene som hos oss mennesker. Så syntes jeg det er legetimt å trekke slike paralleler. Selv om ikke alltid naturen gir de svarene du og eventuelt andre har lyst til å høre.

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

jeg håper menn dør ut. elsker broren min og pappa, men jeg ser dessverre på menn generelt med bittelitt avsky, og jeg mener at kvinner klarer seg bedre uten dem, og er i stand til å elske hverandre minst like høyt som menn hvis det bare blir akseptert og normalt.

 

Er forresten klar over at det sannsynligvis er meg det er noe galt med, i og med at mange ikke deler mitt syn :) Tror det, dog.

Lenke til kommentar
jeg håper menn dør ut. elsker broren min og pappa, men jeg ser dessverre på menn generelt med bittelitt avsky, og jeg mener at kvinner klarer seg bedre uten dem.

 

Uten mannfolk dør kvinna ut, og omvendt, altså er vi avhengige av kverandre enten du vil eller ikkje. Ergo har du har hosta opp et umulig scenario :)

 

EDIT: Etter en titt på første posten har eg og alle i rommet her fått oss dagens porsjon med latter! :lol: Han/Ho (?) KAN jo ikkje vere seriøs?! :confused:

Endret av olz
Lenke til kommentar
jeg håper menn dør ut. elsker broren min og pappa, men jeg ser dessverre på menn generelt med bittelitt avsky, og jeg mener at kvinner klarer seg bedre uten dem, og er i stand til å elske hverandre minst like høyt som menn hvis det bare blir akseptert og normalt.

 

Er forresten klar over at det sannsynligvis er meg det er noe galt med, i og med at mange ikke deler mitt syn :) Tror det, dog.

Ja, dere vil klare dere leeeenge, vil jeg tro.

Men noe du ikke har tenkt på er at, som Olz skrev, uten menn vil dere ikke oveleve. Menneskeheten vil etterhvert dø ut, fordi kvinner mente at verden blir mye bedre uten menn. Værsågod hvis dere har lyst til å utrydde menneskeheten.

Men for all del, heng deg på Ankhs dumme utsagn du også. ;)

Lenke til kommentar

hahah :!: den første tida ville jo blitt himmelen for dei, ingen til å ikkje bry seg (tok du'n? :wee: ) om dei nye gardinene, ingen som kjem med slebrige kommentara på by'n og ingen å klage over.

 

...Fra spøk til alvor, vi kan drive på sånn leeenge, både med krangling og spøking, men det er vel egentlig avgjort alt fra første post at dette er poenglaust?

Endret av olz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...