Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er menn klar for å ta tapet mot kvinnen?

Gjest medlem-82119

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ankh er en gutt/mann og et forumtroll

Er vel ikke noe tvil om at ankh er et troll, eller medlem av ottar, men det er en underholdende tråd :wee:.

word :D Jeg syntes også ekstreme fanatiske tårder der du har en fanatisk trådstartet med et fanatisk syn skal argumentere mot resten av forumet og i sin desperasjon tyr til villere og villere metoder og kilder er underholdende, uavhengig av om trådstarter er troll eller ikke.

Spesielt denne og Fridays Innvandrer tråd fant jeg svært underholdene :)

Endret av Ceburger
Lenke til kommentar
Menn har overtid prestert å grave sin egen grav til den grad at hvis man strekker de store linjer vil være på god vei til utryddelse, noe som forøvrig ikke vil være negativt etter mitt syn.

Menn som ser på en kvinner er en kikker, ser en kvinne på en mann er mannen en blotter....uansett så taper mannen.

Kvinner tildeles nå egne parkeringsplasser enkelte steder, for å være tryggere mot menn.

Kvinner har allerede tilgange til egne busser/togvogner enkelte steder..av samme grunn.

Ser man på verdens kriger og faenskap, er vel alt så godt som uten unntak utført av menn.

Start av TO verdenskriger de siste hundre år, midtøsten, israel/palestina, nord-korea...menn hele gjengen.

De fleste erotiske filmer blir fortsatt mannens utstyr sladdet, mens kvinnen kan brettes ut.

En mann på en badestrand som leker med egne barn er enten pedofil eller driver med incest, sikker begge ting, en kvinne blir ikke omtenkt på samme måte.

Ser man på den voldens som begås, uansett om det er knivstikking, nedslåing eller ran....jepp, menn igjen.

Ser man på menneskeskapt klimaforurensing, så kan jeg vedde på at man like godt kunne kallt det mannsskapt klimaforurensing.

Legg til at mesteparten av belastningen på helsevesenet som skyldes overvekt og lignende....jepp, menn igjen.

Derfor er det like greit at man endelig kan kutte mannen helt ut, selv til reproduksjon:

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=507004

Jeg tenker, skulle jeg som kunde valgt et produkt som f.eks en bil og latt det stå symbolsk ved to ulike bilmodeller som symboliserer mann og kvinne...så ville mannen i mitt syn vært en rusten ødelagt vrak, mens en kvinne ville vært den ultimate drømmebil.

Så....TRENGER man egentlig mannen i dagens samfunn, og isåfall til hva?

Ville ikke verden vært et bedre sted om man fjernet alle menn fra den????

Okey, jeg har ikke tenkt til å delta i det sosiale eksperimentet ditt, men jeg vil gjerne svare på emnetittelen. Vi mennesker har eksistert i sånn.. 20-30 tusen år ellernoe? Mannen har vunnet i all den tid, og kommer til å gjøre det i minst 20-30 tusen år til. Så den er grei. :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvis man tar utgangspunkt i at alle barn fødes like og med like muligheter uavhengig av kjønn, så burde alle barn fått lik omsorg, like oppvekstvilkår, samme kulturelle sekk osv innen samme familie.

Da burde det også vært omtrent like mange kvinner som menn i fengslene.

Kvinner og Menn er ikke like. Jenter leker med dukker mens gutter leker med biler og liker å knuse ting. Hvis kninner og menn ikke hadde vært sånn hadde samfunnet vært ganske annerledes eller kanskje ikke eksisterende i dag.

Det er ikke så mange jenter som ønsker seg en verden uten menn heller.

Ser man på menneskeskapt klimaforurensing, så kan jeg vedde på at man like godt kunne kallt det mannsskapt klimaforurensing.

Så hvis en kvinne lager en bil og kjører den, så er det ikke så forurensende?

Jeg tenker, skulle jeg som kunde valgt et produkt som f.eks en bil og latt det stå symbolsk ved to ulike bilmodeller som symboliserer mann og kvinne...så ville mannen i mitt syn vært en rusten ødelagt vrak, mens en kvinne ville vært den ultimate drømmebil.

Nei, den mannlige bilen ville vært en stor og kantete amerikansk bil med svær motor mens den kvinnlige ville vært liten, rundt og lakkert i fine farger.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Først til du som kommenterte det med at kvinner føder flere jenter enn gutter.

Som linken viser, så gjaldt dette kvinner som hadde pcb i blodet.

Jeg vil anta at pcb i blodet rammer fostre likt, allikevel aborters flest gutter da.

Enda en favorisering av jenter.

Kanskje naturen beskytter jentefostre mer under svangerskapet fordi de er viktigere enn menn?

Så til spørsmålet om jeg jobber og omgås menn.

Ja, det gjør jeg. Det har vært medvirkende til de tanker jeg gjør meg om menn.

Så, hvis kvinner er overlegne hvorfor må de da kvoteres inn?

Vel, jeg ANTAR at menn generelt føler at hvis kvinner slipper til ville det blitt oppdaget hvor mye bedre de er og dermed risikerer de å miste jobben.

Siden man snakker om sport: Hvis jeg skryter av mine golfferdigheter, så prøver jeg meg ikke mot tiger woods for å bevise hvor god jeg er.

Som leder er det viktig å passe på at alle rundt seg er dårligere enn en selv, da fremstår man selv som en ekstremt god leder.

Så gjør de som er rundt seg akkurat det samme, og da spres det en kultuyr av udugelighet som for all del ikke må kompromitteres.

Er litt som endel ansatte i kommunen jeg bodde.

De ble truet til å jobbe veldig sakte for å unngå at de ble ferdige med alt fordi det da ikke ville være jobb til dem mer og da ville de bli oppsagt.

Dvs, jo bedre jobb de gjorde dess fortere ville de bli oppsagt.

Samme holdning har jeg opplevd i flere jobber jeg har hatt, og det er i og for seg en naturlig overlevelsesstrategi.

folk flest vil beholde jobben, og hvis det å beholde jobben krever at man jobber sakte så gjør man det.

Som arbeidsgiver, så er det også selvsagt at de ser på en kvinne som et større problem enn menn siden de må over i svangerskapspermisjoner og lignende som selvsagt skaper ekstra brydere som de slipper med menn.

I en av de første jobbene jeg hadde, ble kvinner nektet å kjøre store kjøretøy og det begrunnet de med at kvinner kunne gå amok med kjøretøyene i PMS-rus og knuse alt rundt seg og det måtte man unngå ved å nekte dem å kjøre kjøretøyene.

Ser at troll-betegnelsen brer om seg....morsomt, isåfall er jeg et FINNTROLL!!!!

Sjekk ut musikken, veldig bra!!!

Ellers har jo menn noen egenskaper som slår kvinnen, bl.a får de lettere orgesme.

Under akten kan de dermed vinne orgasmekampen på walkover, og skrike ut YES!!! 1-0 til meg!!!

Endret av medlem-82119
Lenke til kommentar
Nei vi menn har det ikke lett, men så er vi menn derfor vi trenger ikke å få alt servert på et sølvfat. Våres gleder er større enn kvinners, siden alt vi gjør er en større utfordring enn kvinner, derfor er menn best. :yes: Det er rett og slett større forventninger til menn.

/flex

Og hva i all verden får deg til å tro at alt er en større utfordring for dere gutta?? Mener du at siden dere har større fysiske krav og derfor er dere bedre enn oss jentene? Latterlig, rett og slett LATTERLIG påstand! :grumpy:

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Ja, var det jeg håpa på, for noe mer tullete er det lenge siden jeg har lest. Men siden det var en spøk, så kan man jo trygt si at både jenter og gutter har det så og si likt når det kommer til utfordringer. Ingen av kjønnene har det bedre eller verre enn det andre..

Lenke til kommentar
både jenter og gutter har det så og si likt når det kommer til utfordringer. Ingen av kjønnene har det bedre eller verre enn det andre..

Ja hvis en normal gutt og ei normal jente blir vokst opp i helt like miljø uten forskjellige påvirkninger så har de teoretisk sett samme grunnlag.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Nasri8: Som nevnt tidligere i tråden trenger man snart ikke menn for å formere seg, og som det også ble diskutert så vil en formering uten menn sannsynligvis kun føde nye kvinner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...